وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رای بالای کاربران بیلد به حضور کیمیش در یورو 2016

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاربران اشپورت بیلد از یوگی لوو می خواهند که جاشوا کیمیش را با خود به یورو ببرد.    

کاربران SPORT BILD، می خواهند که یواخیم لوو سرمربی مانشافت جاشوا کیمیش را با خود به مسابقات یورو 2016 ببرد. در این نظر سنجی که 24 هزار شرکت کننده داشت، کاربران به این سوال که آیا کیمیش باید برای مسابقات یورو2016 انتخاب شود؟ جواب مثبت دادند. طی این رای گیری 85 درصد شرکتت کنندگان خواهان حضور جواهر بایرن مونیخ در مسابقات یورو 2016 بودند و 15 درصد نیز با حضور او در یورو مخالفت کردند.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 05:48

به نظر بنده کیمیچ با وجود بازی عالیش در برابر دورتموند نباید زود درباره وی قضاوت کرد و او را به عرش برد. زیرا تجربه نشان داده که توجه بیش از حد به بازیکنان جوان اثر معکوس دارد. در بازی برگشت مقابل یووه حتما باید یکی از مدافعین مرکزی ما بن عطیه و یا در صورت امکان مارتینز باشد و الا با جای برنات باشد.

bobak سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 09:10

بازیکن خوبی است البته نباید درمورد او اغراق کرد اما بسیار با استعداد است. مخصوصا در پست هافبک میانی فوق العاده است. اما برای پست دفاع میانی به دلیل قامت کوتاه چندان مناسب نیست . دفاع میانی نباید کوتاه قامت باشد . مثلا امره کان صرفنظر از کیفیت بازی برای دفاع میانی بهتر است چون قامت بلند تری دارد . کیمیش برای هافبک میانی چه تهاجمی چه دفاعی برای بازی سازی بسیار مناسب تر است

Benjamin سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 11:16

جناب babak


فابیو کاناوارو : 1.76

جاشوآ کیمیچ : 1.76

مدافع باید پرش خوبی داشته باشد و به نظر من بیشتر باید هوش زیادی داشته باشد و بلد باشد از بدنش چطور استفاده کنه و گرنه اگه بخاطر داشته باشید یان کولر 2 متری حریف کاناوارو نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد