وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اقرار مدیر بایرن به اشتباه در نقل و انتقالات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر بخش‌های پایه بایرن از ماجرای دو پدیده نوجوان بوندسلیگا که زمانی فرصت حضور در این باشگاه را داشتند اما در پایان خط خوردند با افسوس یاد کرد.    
بایرن مونیخ قصد دارد با احداث مرکز جدیدی برای بخش پایه خود در سطح جوانان و نوجوانان هم در جهان صاحب سبک شود. مجله "کیکر" نوشت با این حال تصمیمات فردی که در گذشته نه چندان دور در این زمینه برای این باشگاه گرفته شد همواره مثبت و کارساز نبوده است.
به عنوان مثال در آن برهه جولیان وایگل و لروی سانه برای جذب به مجموعه باواریایی‌ها مناسب تشخیص داده نشدند. این مجله می‌نویسد در یک جلسه داخلی بین مقامات باشگاه به تاریخ اکتبر 2013 خرید لروی سانه از شالکه که آن زمان 16ساله بود به بحث گذاشته شد، اما روی این موضوع توافق و اجماعی حاصل نشد و به عبارتی رأی نیاورد.
این بازیکن حالا تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت و امتیازآور آبی‌های گلزن‌کرشن شده و در 33 باری که فصل جاری پیراهن این تیم را بر تن کرده در به ثمر رسیدن یازده گل مشارکت داشته است. جولیان وایگل هم داستان مشابهی داشت. او سال 2010 و در زمانی که تنها 14 سال داشت و عضو باشگاه مونیخ1860 بود، برای انجام یک بازی دستگرمی و آزمایشی به محل دائمی تمرینات بایرن رفت اما در پایان چشم ناظران را نگرفت و در ادامه روند رو به رشدش راه دورتموند را در پیش گرفت.
هایکو فوگل ،که از سال 2015 مدیر ورزشی بخش‌های پایه بایرن است در گفتگو با "کیکر" از عدم جذب این دو پدیده مستعد به عنوان اشتباه یاد کرد و گفت:" مخصوصا تصمیم اشتباهی که در مورد وایگل گرفته شد، نباید دیگر تکرار شود."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد