وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توصیه سامر برای ستاره جوان بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر فنی بایرن مونیخ ترجیح می دهد ستاره جوان تیمش در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو به جای جام ملت های اروپا شرکت کند.   

 
جاشوا کیمیچ، ستاره جوان بایرن مونیخ، هنوز مشخص نیست در تابستان آینده کدام رقابت ملی را برای حضور انتخاب می کند. تیم ملی بزرگسالان آلمان رقابت های جام ملت های اروپا در فرانسه را یپش رو دارد و تیم ملی المپیک آلمان نیز باید در رقابت های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل شرکت کند. با این حال ماتیاس سامر، مدیر فنی بایرن مونیخ، اعتقاد دارد برای کیمیچ بهتر است تا در رقابت های المپیک حضور داشته باشد.

سامر پیرامون این مسئله گفت:" کیمیچ چه در رقابت های المپیک شرکت کند یا جام ملت های اروپا، در برنامه های تیم المپیک و سرمربی آن، هورست هروبش، قرار دارد. بازی در المپیک برای کیمیچ بهتر است چرا که از این طریق می تواند برنامه استراحت بیشتری داشته باشد. او به اندازه کافی زمان برای آماده سازی در اختیار خواهد داشت و آن گاه وارد رقابت ها می شود."

سامر در ادامه به تمجید از کیمیچ پرداخت:"  بازیکنان بزرگ باید دارای شخصیت بالایی باشند و کیمیچ از این مسئله سود می برد. من احترام زیادی برای افرادی قائل هستم که کیمیچ را پایه ریزی کرده اند و او را تحویل فوتبال آلمان داده اند."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 00:28

چه جالب..سامر یه دونه باشه

Farzad دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 12:28 http://bayern.blogsky.

کیمیچ کاناواروی جدیده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد