وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رسانه‌های آلمان: یواخیم لو اقدام به دعوت از فرزند گواردیولا می‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های آلمان معتقدند یوشوا کیمیش با بازی خوبی که مقابل بورسیادورتموند به معرض نمایش گذاشت، به تیم ملی دعوت شده و با ژرمن‌ها به یورو ۲۰۱۶ خواهد رفت. 

 

یکی از خرید‌های خوب فصل جاری بایرنی‌ها، جذب یوشوا کیمیش بوده است. بازیکنی که تا به حال درخشش زیادی داشته و بعد از حضوری شایسته در نقش هافبک دفاعی، در غیاب همه مدافعان میانی مصدوم تیم،‌در قلب خط دفاع سرخ‌پوشان عالی بازی کرده است.

به همین دلیل تصور می‌شود این ستاره 20 ساله که پپ گواردیولا او را مثل فرزندش معرفی کرده، حتی امکان بازی در تیم ملی آلمان را بیابد.

در همین ارتباط یکی از مطبوعات آلمان بعد از بازی شب گذشته دورتموند و بایرن که کیمیش در دفاع خوش درخشید، عنوان کرد یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها وی را به تیم ملی فرا خواهد خواند و فرصت حضور در جام ملت‌ها را نیز به وی خواهد داد.

این نشریه همچنین دلیل آورد که کیمیش در ال‌کلاسیکو ژرمن‌ها، 121 مرتبه صاحب توپ شد و که تنها ژابی آلونسو بیشتر از او تصاحب توپ داشت. او در 64 درصد نبردهای تن به تن برنده شد و بیشترین پاس ‌ها یعنی 112 پاس داد که از این تعداد 94 درصد به هدف رسیدند.

این نشریه حتی افزود: یوشوا 11.1 کیلومتر نیز دوید که  این یعنی بیشتر از حد یک مدافع میانی است. در حالیکه آلابا از بایرن 9.8 کیلومتر دوندگی داشت و ماتس هوملس، مدافع برجسته و کاپیتان دورتموند 10.4 کیلومتر دوید.

به اعتقاد این رسانه، کیمیش بزودی توسط یوگی لو به تیم ملی دعوت خواهد شد و ادامه بازی‌های خوبش را در تیم ملی انجام خواهد داد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 00:26

درود بر ستاره جدید تیم ملی آلمان و درود بر مربی بزرگ تیم ملی آلمان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد