وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیشر: لواندوفسکی آقای گل بوندس‌لیگا می‌شود نه آئوبامیانگ!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره فوتبال آلمان و شالکه که دومین گلزن برتر تاریخ بوندس‌لیگا بوده، می‌گوید روبرت لواندوفسکی عنوان آقای گل لیگ ژرمن‌ها را کسب خواهد کرد.  

کلاوس فیشر در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر نظرش را در مورد رقابت روبرت لواندوفسکی و پیرامریک آئوبامیانگ از تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیادورتموند بر سر کسب عنوان آقای گل فصل جاری بیان کرد.

فیشر 66 ساله که در دهه هفتاد و هشتاد، گلزن شاخص آلمان بود و در تیم شالکه به چهره‌ای بزرگ تبدیل شد، عنوان کرد لواندوفسکی را آقای گل فصل جاری می داند.

بازیکن پیشین آلمان‌‌ها اظهار داشت: دوئل بزرگ لواندوفسکی و آئوبامیانگ برای رسیدن به عنوان آقای گلی فصل جاری قطعا تا پایان فصل ادامه خواهد یافت. اما من فکر می‌کنم در نهایت گلزن لهستانی،‌صاحب این مقام شود. البته برای حرفم‌،‌دلایلی دارم.

او ادامه داد: اولین دلیل این است که لواندوفسکی هم اکنون کاملترین مهاجم کل اروپا است.دلیل دیگر این که او در بایرن، نفرات بهتری را در اطراف خود دارد که مورد حمایت واقع می‌شود. همچنین بایرنی‌ها با فوتبال هجومی خود بیشتر از دورتموند موقعیت ایجاد می کنند. پس به این دلایل احتمال دست‌یابی به آقای گلی برای روبرت بیشتر است.

فیشر در مورد گلزن گابنی دورتموند نیز عنوان کرد: آئوبامیانگ سبک و ساختار متفاوتی دارد. با وجودی  که زیاد گل زده، یک تمام‌کننده کلاسیک نیست. در حالیکه لواندوفسکی حتی در ضربات با سر قوی‌تر است و در محوطه جریمه دنبال کوچکترین فرصت برای رسیدن به گل می‌گردد.

در شرایط کنونی لواندوفسکی با 23 گل زده، صدرنشین جدول گلزنان بوندس‌لیگا است. در حالیکه آئوبامیانگ با یک گل کمتر در رده دوم ایستاده است.

سومین گلزن برتر این لیگ نیز توماس مولر با 17 گل زده است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
hamid دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 23:25

گل گفتی ،حرف حساب جواب نداره ،ابو میانگ گلزنی رو موقعی که تو دورتموند با لو ا ،همبازی بود از لوا یاد گرفته

Führer سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 01:39

کلوس فیشر بزرگ..قیچی برگردونهاش عالی بوده..جام 82 گل خوبی به فرانسه زد

FATI.FBM.SS سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 13:54 http://Gravater.com

روبرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد