وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بونوچی: به سه گانه فکر می کنیم؛ به دنبال فتح مونیخ هستیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع تیم یوونتوس، معتقد است آن ها در سال های اخیر در اروپا قابل اعتماد تر شده اند و توانایی شکست دادن بایرن مونیخ را دارند. 

 

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم یوونتوس در گفتگویی مفصل با اسپورت میدیاست، در خصوص شرایط مختلف این تیم به صحبت پرداخت. وی درباره لیگ قهرمانان اروپا گفت:

“مسلماً طی سالیان اخیر یوونتوس در اروپا قابل اعتماد تر شده است. یک هشتم، یک چهارم، نیمه نهایی لیگ اروپا، فینال لیگ قهرمانان. به نظرم در اروپا کاملاً یوونتوس بازگشته است. بازی سه شنبه به ما این فرصت را داد که کار مهمی انجام دهیم، امّا ما باید با جدیت و احترام بیشتری مقابل بایرن مونیخ حاضر شویم، چراکه آن ها ثابت کردند تیم سرسختی هستند. فوتبال یک علامت سوال است، هر چیزی ممکن است رخ دهد. آن ها با توجه به نتیجه دیدار رفت  شرایط خوبی دارند، امّا بر این باوریم که ما قدرتمند هستیم و می توانیم در مونیخ به پیروز برسیم. از تمجید گواردیولا مفتخر هستم، امّا هدفم فتح مونیخ است. همیشه به شخصه سعی کرده ام پیشرفت کنم، وقتی پیشرفت نکنم، فوتبال را کنار می گذارم. بهترین بونوچی هنوز نرسیده است.
 

بونوچی افزود:

“ما فقط باید در سری آ به شرایط خود نگاه کنیم، ما در صدر جدول هستیم و اگر همه بازی های پیش رو را ببریم، قهرمان می شویم، این هدف ماست. سه گانه؟ به آن فکر می کنیم، هدفمان رسیدن به سه گانه خواهد بود، امّا نباید فشار اضافی بر دوش خود بگذاریم، باید سعی کنیم مصمم به ادامه فصل فکر کنیم  و اکنون فقط به بازی مقابل اینتر فکر می کنیم.  ما در لیگ قهرمانان باور زیادی به موفقیت داریم و در نیمه نهایی کوپا ایتالیا قرار داریم و بازی رفت را 3-0 از اینتر برده ایم و مسلما شرایط خوبی برای رسیدن به فینال داریم.
 

یوونتوس هفته پیش رو دوبار در سری آ و جام حذفی به مصاف اینتر خواهد رفت.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mia san mia forever شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 09:11

البته که الیانز رو فتح میکنی . فقط یواش فتحش کن. این یووه ای ها هم توهم زدن بازی قبلی کیمیچ بی تجربه بود دو تا گل بهشون تقدیم کرد .

جعفر شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 22:19

داره گه اضافی میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد