وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیچ: سعی می کنم در خط دفاعی نمایش بهتری داشته باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جوان بایرن مونیخ از عملکرد شب گذشته خود چندان راضی نیست. 

 

یوشوا کیمیچ، هافبک تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان که در غیاب بواتنگ و مارتینز در پست مدافع مرکزی در بایرن مونیخ به کار گرفته می شود، از مسابقه شب گذشته برابر یوونتوس به FourFour Two گفت:

"تمام تلاش خود را انجام دادم اما متاسفانه چند اشتباه مرتکب شدم. سعی خواهم کرد در بازی های بعد نمایش بهتری داشته باشم. بازی کردن در خط هافبک متفاوت است. می توانم در خط دفاع نیز بازی کنم اما چنین اشتباهاتی نباید تکرار شوند. من تنها پنج یا شش بار در خط دفاع بازی کرده ام. به نظرم بهتر است تا مالکیت بیشتری داشته باشیم تا کمتر در نبرد های هوایی شرکت کنم."

کیمیچ اضافه کرد:

"من بابت اشتباهاتم شرمنده ام اما هم تیمی هایم با جملات امیدوار کننده پس از پایان بازی به من روحیه دادند. این نشان می دهد که چه تیم متحدی هستیم. برایم فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم. من عضوی از بایرن مونیخ هستم و مهم ترین مسئله برای من بازی کردن است."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mokri چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 23:17

انصافن تمام تلاشش رو کرد و تمام قدرتش رو گذاشت ولی تجربش کم بود
بازم ایول بهش...

فقط آلمان چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 23:19

دیگه ترسش ریخت
تا الان استرس داشت برای بازی بزرگ حالا واسه بازیهای بعدی بهترم میشه

scorpions پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 09:02

یوونتوس گوشت با من باشه
1 تو با تمام مهره هات به جز کیه لینی اومدی حتی مانزوکیچتم رسید....
2 ما بدون دفاع جلوت بازی کردیم
3 پر از اشتباه
4 با کلی موقعیت که گل نکردیم
5 توی زمین تو
6 با بازیکنای وحشی پر حاشیت جو رو خراب کردین

توی بازی برگشت میخوایم عجوزه پیر رو حا مله کنیم ..... پارتون میکنیم ...... تا اینطوری هوا ورتون نداره اوشکولا.............

Arad پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 16:52

از یه هوادار بایرن این طرز صحبت پذیرفته نیست اگه ما به خودمون ایمان داریم که داریم قطعا تو زمین و با عمل ثابت میکنیم که ما بهترینیم به امید موفقیت بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد