وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوفون: این بازی در سطح نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان باتجربه یوونتوس، می گوید انتظار بازی مشکلی را مقابل بایرن مونیخ دارد.  

 

دو تیم یوونتوس و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار رفت، فردا به مصاف هم خواهند رفت. بوفون در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

“انتظار یک بازی بسیار مشکل را دارم، چراکه احترام زیادی برای بایرن مونیخ قائل هستم، آن ها را به عنوان یک تیم بسیار قدرتمند و بدون نقطه ضعف در نظر می گیرم. اگرچه ما در حال پیشرفت هستیم و مسیر پیروزی های چهار پنج سال اخیر ما باعث استحکام و انسجام تیم در اروپا نیز شده است. در مقایسه با سه سال قبل، ما بیشتر نسبت به قدرت خود و بایرن مونیخ آگاهی داریم. وقتی سه سال قبل رو در روی هم قرارگرفتیم، بازی را ساده تر از آن چه که باید در نظر می گرفتیم، در نظر گرفته بودیم که بعداً ثابت شد آن ها شکست ناپذیرند.  ما رفت و برگشت 2-0 مغلوب شدیم، علی رغم اینکه هواداران ما را تشویق کردند، نتیجه بدی نبود، اگر این را در نظر بگیریم که همان تیم 7 گل به بارسلونا زده بود.
 

بوفون ادامه داد:

“درست مانند یووه، بایرن مونیخ هم در زمین خودش تیم بسیار خوبی است، امّا برخلاف ما، آن ها همیشه جز دو یا سه مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا بوده اند. در بدترین حالت آن ها به نیمه نهایی می رسند. آن ها طی پنج سال اخیر همیشه جز چهار تیم پایانی بوده اند، این ها را می دانیم، امّا با این هدف که شانس خوبی برای صعود در مونیخ داریم به زمین می رویم. این بازی مرحله یک هشتم است، امّا به وضوح در سطح نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.
 

بوفون درباره رکورد تعداد پیروزی های پیاپی یوونتوس که هفته گذشته شکسته شد، گفت:

“ندیده ام که هیچ تیمی بی اطمینان به پیروزی برسد و این بسیار خوب است، لذت فوتبال این است که بازی 0-0 آغاز می شود و باید شما بتوانید با انرژی بر سختی ها و موانع غلبه کنید. فکر نمی کنم اگر از لیگ قهرمانان اروپا حذف شویم و اسکودتو را نبریم فصل ناموفقی بوده باشد، به هر حال سوپرکاپ ایتالیا را برده ایم و در کوپا ایتالیا هم حضور داریم، امّا باید همه چیز را در نظر بگیریم، یوونتوس می خواهد بازی متعادلی مقابل بایرن مونیخ ارائه دهد و با ناپولی تا پایان فصل بجنگد، پس فکر نمی کنم در این صورت فصل فاجعه باشد.
 

سنگربان یوونتوس درباره مانوئل نویر، همتایش در تیم مقابل گفت:

“در طول دوران حرفه ای ام، دروازه بانان زیادی را دیده ام و باید صادقانه بگویم خوشحالم که این فرصت را داشته ام بسیاری از دروازه بانان خوب  و قابل اعتماد را تحسین کنم. نویر هم جزئی از این دروازه بان هاست که با منش و شجاعت بسیاری بازی می کند و این غیرقابل انکار است، او یک چهره کلیدی در تیمش است، وقتی در مورد ایکر کاسیاس، پیتر چک و اولیور کان صحبت می کنیم، مطمئناً باید شرایط و جزئیات بیشتری را مورد مقایسه و ارزیابی قرار دهیم، نه تنها در حال حاضر.
 

بوفون در سال 2016 میلادی تنها 1 گل دریافت کرده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد