وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: رد پیشنهاد منچستریونایتد کار درستی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویدال اعتقاد دارد تصمیم درستی گرفته است که به منچستریونایتد نپیوسته است. 

 

به نقل از Espn، آرتورو ویدال اعتقاد دارد تصمیم وی مبنی بر رد پشنهاد منچستریونایتد و پیوستن به بایرن مونیخ کار درستی بوده است. ویدال فصل گذشته با مبلغ 37 میلیون یورو از تیم یوونتوس جدا شد و راهی شهر مونیخ شد.

“من شانس رفتن به انگلیس را داشتم و در ابتدا فکر می کردم این اتفاق رخ بدهد. پیشنهاد خوبی از طرف منچستریونایتد بود اما این انتقال انجام نشد و من به بایرن آمدم. در آن زمان پیشنهادات زیادی به دست من رسید. من می خواستم به تیم با قدرت بایرن بروم و این جاه طلبی من بود و حال از این وضعیت خوشحالم. من و خانواده ام با محیط آشنا شدیم و زندگی بهتر شده است. در مونیخ احساس راحتی می کنم و همه چیز روبراه است.

ویدال در 22 بازی بوندسلیگا در این فصل به میدان رفته است و دو گل به ثمر رسانده است و سه  پاس گل داده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
❤عاشق بایرن مونیخ❤ دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 22:15

آفرین ویدال بهترین تصمیم را گرفتی معلومه که فوتبالیست منطقی ای هستی
با این حرف های اخیرت نشان دادی که لیاقت بازی کردن در بهترین تیم جهان را داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد