وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: بازی سختی برابر یوونتوس پیش رو داریم؛ باید به فینال لیگ قهرمانان برسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه معتقد است که یک بازی سخت برابر حریف قدرتمند خود، یعنی یوونتوس، دارند. 

 

بایرن مونیخ و یوونتوس سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. ماریو گوتسه، هافبک خوش تکنیک بایرن مونیخ در مصاحبه با خبرگزاری چینی Xinhua گفت:

" منتظر بازی برابر یوونتوس هستیم و بازی سختی مقابل آن ها خواهیم داشت. در حال حاضر خوب هستم و سومین هفته تمرینی ام را پشت سر گذاشته ام. می خواهم پس از ماه ها غیبت، در بوندس لیگا دوباره به میدان روم. مسلما یوونتوس حریف ایده آلی برای ما نیست اما باید با این شرایط کنار بیاییم. این بازی برای ما بسیار مهم است و باید به دور بعد صعود کنیم."

گوتسه در ادامه افزود:

" اعتماد به نفس خوبی داریم و باید با گذر از این مرحله به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم. رسیدن به فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان برای ما ممکن است و چهارمین قهرمانی پیاپی بوندس لیگا نیز هدف ماست. همچنین قصد داریم در تابستان برای قهرمانی در مسابقات یورو، بجنگیم. روز های مهم و بزرگی پیش روی ماست و باید به خوبی به آن ها فکر کنیم."

گوتسه در رابطه با آمدن آنچلوتی به بایرن در فصل جدید، اضافه کرد:

"چیز های خوب و مثبتی درباره او شنیده ام اما تجربه کار با این مربی را نداشته ام. آنچلوتی مربی خوب و بزرگی است و از تونی کروس درباره وی سوال کرده ام و تونی کاملا چیزهای خوبی درباره آنچلوتی به من گفت."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد