وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: دوست دارم تا پایان دوران فوتبالم در بایرن مونیخ بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر دوست دارد تا پایان دوران حرفه ای اش در بایرن مونیخ بماند. 

 

به نقل از Fox Sport، توماس مولر مهاجم گلزن تیم بایرن مونیخ اعلام کرده است دوست دارد باقی عمر حرفه ای اش را در بایرن سپری کند و به پیشنهاد های لیگ جزیره پاسخ منفی دهد.

مولر اخیرا قرارداد خود با بایرن را تا سال 2021 تمدید کرده است. با رفتن گواردیولا به سیتی در تابستان شایعات مبنی بر رفتن مولر هم به گوش رسیده است اما مولر اطمینان ندارد این کار درست باشد.

“انگلیسی ها ؟درت مالی زیادی دارند اما آیا این سبب می شود آن ها بار دیگر به قله فوتبال اروپا برسند. از لحاظ آینده ورزشی این برای من بسیار ساده است که قراردادم با بایرن را باز هم تمدید کنم. من پیشنهاداتی دارم اما اگر از  زاویه فوتبالی به قضیه نگاه کنیم، بایرن در کنار بارسا و رئال جزو سه تیم برتر دنیا است.
 

“وقتی شما قرارداد را امضا می کنید تا آخر باید پای آن بایستید. من و باشگاه هر دو از وضعیت کنونی راضی هستیم. هنگامی که قرارداد کنونی من به پایان برسد من 30 ساله هستم و امیدوارم تا آن موقع موفقیت های زیادی با بایرن کسب کرده باشم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:18

واقعا بهترین مهاجم دنیاس

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:57

عشقی عشق

محمد شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:30

مولر ولوا باهم میشوند بهترین زوج گلزنی دردنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد