وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: نباید من را با مسی مقایسه کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه اخیرا با سایت گل مصاحبه کرده است. 

 

هافبک 23 ساله بایرن مونیخ، ماریو گوتزه اعتقاد دارد نباید وی را با لیونل مسی مقایسه کرد. وی بعد از جام جهانی 2014  و به خاطر گلی که در فینال به آرژانتین زد به یک قهرمان ملی تبدیل شد. یواخیم لو سرمربی آلمان در جام جهانی فاش کرد در هنگام ورود گوتزه به زمین به او گفته است:" برو به جهان نشان بده از مسی بهتر هستی."

اما گوتزه اعتقاد دارد لو برای اینکه او را تشویق کند چنین حرفی زده است و افزوده است نحوه بازی او با مسی کاملا متفاوت است. ماریو در مصاحبه با سایت گل گفته است:

“این واقعیت ندارد. لو برای تهییج من این حرف را زد و بهتر است در این باره صحبت نکنیم. شاید روزنامه نگاران مرا با مسی مقایسه کنند اما این بسیار بی ربط است چرا که نمی توان دو بازیکن در دو پست متفاوت را مقایسه کرد به طور مثال نمی توان یک دفاع را با یک مهاجم مقایسه کرد. 

“گلزنی در فینال جام جهانی یک رویای بزرگ است. هر کسی آرزو دارد ابتدا قهرمان جهان شود و بعد در فینال گل بزند. این برای من اتفاق افتاد و من از این قضیه خشنود هستم. هنگامی که به سطح بالایی می رسید بازهم دوست دارید بهتر شوید و انتظار عموم هم چنین است ولی ما انسان هستیم و دستیابی به هر سطحی آسان نیست. من قصد دارم انتظار خودم را بر آورده کنم و در مسیر ثابت قدم باشم و به شما اطمینان می دهم برای انجام این کار تمام توانم را به کار بگیرم. 

گوتزه بیش از چهار ماه است که از میادین دور است و سومین هفته ریکاوری اش را پشت سرگذاشته است و آماده بازگشت به تمرینات است.

“من احساس خوبی دارم و از لحاظ جسمی و روانی آماده ام. هر کس برای مدت طولانی آسیب ببیند برای بازگشت شوق زیادی دارد اما من هنوز ریتم بازی را به دست نیاوردم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:11

مطمنم به روزهای اوجش برمیگرده..
بازیکن باهوشیه

farid 10 شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:17

تو واسه من بیشتر از مسی و رونالدو ارزش داری تو بهتر از این دو نفری

b یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 00:16

قربان اون تواضع و فروتنی ت بشم بچه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد