وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پوگبا: گواردیولا باعث پیشرفت هر بازیکنی می شود؛ توماس مولر را دوست دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک فرانسوی باشگاه یوونتوس صحبت های جدیدی را در مورد بایرنی ها انجام داده است. 

 

شبکه اسکای آلمان به مناسب بازی یوونتوس و بایرن مونیخ، با بسیاری از اعضای باشگاه یوونتوس صحبت کرده است. مجری این شبکه در مصاحبه اش با پوگبا، عکس گواردیولا و توماس مولر را به وی داد و از او خواست نظرش را در مورد آنها بگوید:

“گواردیولا تجربه زیاد و فلسفه بزرگی دارد. بنابراین او همیشه می تواند بر روی تیمش تاثیرگذار باشد. همه بازیکنان به پپ احترام می گذارند و من شنیده ام که او باعث پیشرفت هر بازیکنی می شود. گواردیولا نماد فوتبال است. در حال حاضر من بازیکن یوونتوس هستم اما اگر شما فرصت کار کردن با او را پیدا کردید، پیشرفت خواهید کرد.
 

توماس مولر؟

“توماس مولر را دوست دارم. او بازیکن موثری است و همیشه در صحنه های مهم حضور دارد. چه با تیم ملی آلمان و چه با بایرن مونیخ، مونیخ همیشه در صحنه است تا نتیجه را تغییر دهد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:24

عاشق این بازیکنای یونتوسم..
همشون با یک اشاره از خداشونه که از یووه برن
به جان خودم گوادیولا لب وا کنه درجا رفته سیتی..
تعصب فقط بایرن..
مولر و لام و نویر و آلابا و بواتنگ و...
جالب اینه ویدال اومد گفت عاشقم مونیخم . کومانم همینو گفت..
حالا فصل آینده با اومدن آنچلوتی هم همه چی عالیه

شبنورد شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:18

قابل توجه برادران انقلابی: "مولر همیشه در صحنه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد