وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تکرر مصدومیت در بایرن اتفاقی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یکی از خبره ترین دانشمندان ورزشی آلمان معتقد است که سونامی مصدومیت در بایرن اتفاقی نیست و ریشه در عللی دیگر دارد.  

باواریایی ها در حالی کم کم وارد برهه ی حیاتی فصل می شوند که اکثر بازیکنان کلیدی خود را خصوصا در فاز دفاع به سبب مصدومیت در اختیار ندارند.

در حالیکه بازگشت بن عطیه،ریبری و گوتزه خبری خوشحال کننده برای هواداران بود، مصدومیت مارتینز، بوآتنگ و بداشتوبر موجب نگرانی شدید بایرن دوستان در بازی های ادامه ی فصل شد.

اما لارس لین هارد، متخصص ورزش و سیستم عصبی،و یکی از ارکان اصلی آمادگی بازیکنان آلمان در جام جهانی 2014، معتقد است که نمی توان چنین تکرر مصدومیتی را تنها به اتفاق و شانس مربوط دانست:"وقتی چیزی می شکند یا کشیده می شود،هیچ کس نمی تواند در مورد بد شانشی یا یک حادثه صحبت کند.بلکه علت در خطاهای سیستماتیک در برنامه ریزی شدت تمرینات و کنترل حرکت بازیکنان می باشد."

پپ گواردیولا البته بار ها از سبک تمرینی اش دفاع  کرده و علت را بیشتر متوجه پزشکان تیم می داند.لینهارد معتقد است که سرزنش کردن و پیداکردن مقصر برای مصدومیت کافی نیست و باید علت کار بر طرف شود:"بازتوانی، ساختار تمرینات و مدیریت فشار وارده به بازیکنان تازه از مصدومیت برگشته کلید های اصلی می باشند که باید توجه بیشتری بر آن ها شود."

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 01:20

همه میگن تمرینات بایرن مشکل داره.. اینم نظر علمیش..
بعد گوادیولا فقط پزشکان اخراج کنه

bobak شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 14:26

این پزشک متخصص با سابقه و کارنامه ای که در مانشافت دارد معلوم است که درست میگوید.
امیدوارم این مربی دیوانه و دارای جنون شهرت طلبی هرچه زودتر آلمان را به مقصد هر جهنم دره دیگری ترک کند. اینهمه مصدومیت حاصل تمرینات دیوانه وار ایشان فقط به مانشافت لطمه میزند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد