وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: نویر بهترین دروازه بان دنیاست؛ می خواهم در بایرن بازنشسته شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان بایرن مونیخ در جدیدترین مصاحبه خود به ستایش از دروازه بان تیمش پرداخت.   

 

به گزارش FourFourTwo، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ در مصاحبه اخیرش به ستایش از مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان پرداخت و او را بهترین دروازه بان حال و حاضر جهان دانست. سنگربان سابق شالکه که در سالهای اخیر به چهره کلیدی در بایرن تبدیل شده و به موفقیت های زیادی از جمله 3 عنوان بوندسلیگا، 2 جام حذفی، 1 لیگ قهرمانان و 1 جام باشگاه های جهان به همراه این تیم مونیخی دست یافته است و همچنین قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی آلمان را تجربه کرده است.
لام درباره شاخصه های موفقیت یک بازیکن گفت:

’’ برای موفقیت، شما نیازمند داشتن استعداد هستید، مهارت های تکنیکی، فیزیک مناسب و درک درست از بازی. شاخصه قد و قامت حیاتی نیست اما اگر می خواهید در بالاترین سطح ممکن بازی کنید باید هر 3 مهارت اولیه را داشته باشید. همچنین هر بازیکن برجسته ای درک درستی از بازی دارد.
 ‘‘

کاپیتان بایرن مونیخ درباره نویر گفت:

’’ از نظر من نویر بدون شک بهترین دروازه بان دنیاست.
 ‘‘

لام به عنوان یک مدافع راست شهرت یافت اما در فصول اخیر و تحت نظر پپ گواردیولا به خط هافبک منتقل شد. کاپیتان بایرن معتقد است که این کار برای فوتبالش مفید بوده است. لام در ادامه گفت:

’’ وقتی در تیم جوانان بایرن بودم، آموزش بازیکنان بر روی تطبیق پذیری بر پست های مختلف متمرکز بود. من در حالی که هافبک بودم به همراه تیم زیر 19 سال قهرمان شدم به عبارت دیگر من در پست های مختلفی به کار گرفته می شدم. من معتقدم که بزرگترین قدرت من، درکم از شرایط بازی است. من خوشحال بودم که پپ تصمیم گرفت مرا به خط میانی ببرد. این من را یاد جوانی ام می انداخت و همانند همان موقع، یک چالش جدید برایم بود. من اعتقاد دارم که یکی از نقاط قوتم در تیم ملی آلمان، کاپیتانی به عنوان هافبک و بعدا به عنوان دفاع راست بود.
 ‘‘

این بازیکن 32 ساله تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارد و قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن بماند و سپس وارد کارهای مدیریتی شود. او در این باره گفت:

’’ برنامه من این است که در بایرن بازنشسته شوم. من می خواهم همچنان در فوتبال باقی بمانم اما مطمئن نیستم در چه بخشی استعداد دارم. من واقعا از کارهای سازمانی و مدیریتی لذت می برم!
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 17:26

عاشقتیم ناخدا لام

حسین.ر پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 00:35

تو هم خودت بهترین مدافع راستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد