وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: می خواهم در یورو حاضر باشم؛ یوونتوس در فرم بسیار خوبی قرار دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مصدوم بایرن مونیخ از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در یورو 2016 برخوردار است.   

 

در جریان افتتاح یک شعبه از فروشگاه باشگاه بایرن مونیخ جروم بواتنگ با Kicker  مصاحبه ای انجام داد و در مورد وضعیت مصدومیت و هدف خودش در آینده صحبت کرد:

’’ هدف من حضور در تمرینات ماه آپریل است. شرایط کاملا خوب است و من نمی خواهم با انتخاب یک تاریخ دقیق خودم را برای بازگشت به فوتبال تحت فشار قرار دهم. این اولین بار است که با چنین مصدومیت بزرگی رو به رو شدم و اصلا خوشایند نیست چرا که نمی توانم خیلی از کارهایی را دوست دارم انجام دهم. می خواهم در یورو حاضر باشم اما مهمترین چیز برای درمان بیماری صبر و شکیبایی است.
 ‘‘

این مدافع که مدتی قبل از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود در مورد بازی حساس هفته آینده بایرن برابر یوونتوس بیان داشت:

’’ یوونتوس تیم خوبی است و آن ها هم مثل ما چند بازیکنان مصدوم در تیمشان دارند. ما قدرت کافی را برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی اروپا داریم. یوونتوس پس از سپری کردن مشکلات اول فصل حالا فرم خوبی را بدست آورده و بسیار خوب فوتبال بازی می کند. آن ها فصل گذشته را به خوبی پیش بردند و باید به این توجه داشت اما اول باید به خودمان نگاه کنیم حتی اگر از کیفیت حریف آگاه باشیم.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد