وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی بایرن خود را برای بازگشت به میادین آماده میکند و فرانک ریبری و ماریو گوتزه نیز، روند بهبودی شان را طی می کنند.   

 

بایرن مونیخ در حال حاضر هولگر بدشتوبر، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و دچار بحران در خط دفاعی پیش از دیدار مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان شده است. سردار تاسکی هم بلافاصله پس از پیوستنش به بایرن از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و دیدار برابر لورکوزن را از دست داد! اما وی در دیدار برابر آگسبورگ برای اولین بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت.

به گزارش ESPN، مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی بایرن مونیخ به تمرینات بازگشته تا خود را برای دیدار با یوونتوس آماده کند. این چندمین باری است که بن عطیه در بایرن دچار مصدومیت می شود. مدافع 28 ساله که تابستان 2014 از رم به بایرن پیوست تنها در 21 بازی از 54 بازی ممکن به میدان رفته و اکثر بازیها را به علت مصدومیت از دست داده است.

اما فرانک ریبری و ماریو گوتزه، بال چپ و هافبک تهاجمی کوسه های سرخ، تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده اند. ریبری که فقط دو بار در ماه مارس برای بایرن به میدان رفته، در دیدار برابر آگسبورگ در لیست 18 نفره قرار داشت اما به میدان نرفت. ماریو گوتزه نیز به علت آسیب کشاله ران از ماه اکتبر مصدوم است.

مصدویمت جزئی آرتورو ویدال و داوید آلابا نیز بعید است مشکلی برای آنها به وجود بیاورد و این دو بازیکن بایرن را در بازیهای آینده همراهی خواهند کرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
یونس چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 08:13 http://bayern.blogsky.com

با قدرت میریم تا یوونتوس را نابود کنیم

سامی بایرن چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 16:07

من فقط از ضربات ایستگاهی یوونتوس میترسم ,تو بازی با آگسبورگ تمام ضربات ایستگاهی اونا خطرنام بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد