وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال احتمال پیوستن به اتلتیکو مادرید را رد کرد: در بهترین تیم جهان بازی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ علاقه مند به ادامه همکاری با بایرن مونیخ است.   

 

برخی از رسانه های شیلیایی از علاقه اتلتیکو مادرید به هافبک بایرن مونیخ خبر داده بودند. به گزارش tz، آرتورو ویدال در مصاحبه ای با این نشریه، احتمال این خبر را رد کرد:

’’ این خبر صحیح نیست. من نمی دانم آن ها تا چه اندازه می توانند سرمایه گذاری کنند. ضمن این که من 4 یا 5 سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارم و در اینجا خوشحالم. هیچگاه تیمی را به این سرعت ترک نکرده ام. در بهترین تیم جهان بازی می کنم و همه تلاش خود را می کنم تا به تمام سه جام ممکن در این فصل دست پیدا کنم.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
❤عاشق بایرن مونیخ❤ چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 00:06

بنازمت ویدال جان واقعا که شایستگی بازی در بهترین باشگاه جهان را داری

جلال چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 04:25

آفرین آرتور...همیشه دوستت داشتم و دارم .تو یه جنگجوی واقعی و متعصبی...با آمدن کارلتو و دوران پسا پپ،بهتر هم خواهی شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد