وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

9 نگاه متفاوت به 9 بازی هفته بیست و یکم بوندسلیگا

نگاهی متفاوت به 9 بازی هفته بیست و یکم بوندسلیگا.   

 

بازی های هفته بیست و یکم با شکست عجیب شالکه و هرتا برلین همراه شد در حالی که دو غول بوندس لیگا یعنی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند با پیروزی های نه چندان قاطعانه، همچنان به ترکتازی خود در صدر جدول ادامه دادند. اشتوتگارت و بایر لورکوزن هم با کسب 3 امتیاز شیرین، ثابت کردند که آماده ترین تیم های نیم فصل دوم تا اینجا می باشند. شکست گلادباخ و پاره شدن نوار ناکامی های هامبورگ نیز از اتفاقات مهم این هفته بود. رسیدن لورکوزن به مکان سوم جدول، حضور اشتوتگارت برای اولین بار در جمع 10 تیم برتر جدول و فاصله 6 امتیازی تا منطقه اروپایی جدول و هفتمین باخت متوالی هانوفر به علاوه فرار رؤیایی لواندوفسکی در صدر جدول گلزنان. مروری کنیم بر بازی های هفته بیست و یکم. با ما همراه باشید.

نگاه اول (ماینتس2-شالکه1): باز هم شاگردان مارتین اشمیت به همگان ثابت کردند که چه تیم با کیفیتی هستند. آنها در جمعه شب، تیم قدرتمند شالکه را در کافیس آرنا شکست دادند و نکته جالب این بود که هر سه گل بازی توسط بازیکنانی زده شد که از آنها انتظار گلزنی نمی رفت. گائتان بوسمن مدافع فرانسوی ماینتس که در نیم فصل دوم تبدیل به بازیکن ثابت در ترکیب این تیم شده، اولین گل خود در بوندس لیگا را پس از زدن فقط 3 شوت در کل بازی ها، وارد دروازه رالف فارمن کرده و گل دوم روی پاس یونس مالی و ضربه تمام کننده یولیان بومگارتلینگر زده شد. بومگارتلینگر برای اولین بار پس از 112 بازی در بوندس لیگا گل زد. یونس بلهندا خرید زمستانی شالکه نیز برای اولین بار با پیراهن این تیم در بوندس لیگا و پس از زدن فقط 2 شوت در کل بازی ها، گلزنی کرد. قرار گرفتن جولیو دوناتی در ترکیب اصلی ماینتس و حضور جان کوردوبا در نوک خط حمله این تیم به جای یوشینوری موتو مصدوم و تقابل یوهانس گایس با تیم سابق خود، از نکات مهم این بازی بود. شالکه هم در حالی که ساشا ریتر، سیدنی سم و فرانکو دی سانتو را روی نیمکت داشت، از بلهندا در ترکیب اصلی استفاده کرد. ماینتس از سال 2013 هرگز در بازی های خانگی مقابل شالکه شکست نخورده است. بدین ترتیب، سومین برد متوالی ماینتس در بوندس لیگا رقم خورد در حالی که شالکه طی 6 بازی اخیر در لیگ، 3 برد و 3 باخت داشته ولی مساوی نکرده و اینکه، هرگاه ماینتس در این فصل جلو افتاده، هرگز بازنده نبوده است.


نگاه دوم (دورتموند1-هانوفر0): در روزی که یک پیروزی سهمگین برای دورتموند پیشبینی می شد، شاگردان توخل به دشواری و با تکیه بر نبوغ فردی و هوشمندی مخیتاریان به تنها گل سه امتیازی خود رسیدند. توخل در این بازی، 3 تغییر را در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و به ماتیاس گینتر، نون شوبوتیچ و شینجی کاگاوا فرصت حضور در ترکیب اصلی دورتموند را داد در حالی که سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، یولیان وایگل و پیر امریک اوبامیانگ در ترکیب دورتموند حضور نداشتند. غیبت اوبامیانگ بسیار محسوس بود. این مهاجم ارزشمند، از روی سکوها و با یک لباس عجیب و غریب، مشغول تماشای بازی بود. در پایان بازی، بیشترین بحث ها درباره لباس اوبامیانگ بود و نه در مورد نکات فنی این بازی! بازی نه چندان خوب گونزالو کاسترو باعث شد تا در اواسط نیمه دوم، جای خود را به پولیشیچ 17 ساله بدهد. هانوفر بحران زده نیز از میلوشویچ سوئدی و اوفه بک دانمارکی در ترکیب اصلی، استفاده کرد. حضور میکو آلبورنوز و بازگشت کارامان و گلسلام به ترکیب اصلی قرمزها، از نکات مهم این بازی بود در حالی که هوگو آلمیدا و آدام ژالای به علت مصدومیت، غایب بودند. هانوفر فقط یک شوت داخل چارچوب داشت و 72% مالکیت توپ، در اختیار دورتموند بود. بدین ترتیب، سومین پیروزی متوالی دورتموند مقابل هانوفر رقم خورد. طی 8 بازی اخیر این دو تیم، 7 پیروزی و یک باخت نصیب دورتموند شده در حالی که طی 13 تقابل اخیر، فقط یک بازی به تساوی انجامیده است. دورتموند در 8 بازی اخیر، فقط یک بار باخته ولی هانوفر طی 21 بازی خود در بوندس لیگا، 15 باخت را تحمل کرده است. هانوفر هر 7 بازی اخیر را با باخت سپری نموده و فقط 14 امتیاز دارد. آخرین برد هانوفر مربوط به اواخر نوامبر در مقابل اینگولشتات می باشد و این تیم پس از آن بازی، فقط 2 گل در بوندس لیگا زده و با سرعت به سمت سقوط پیش می رود. دورتموند در 10 بازی خانگی این فصل، صاحب 9 برد و یک تساوی شده و 31 گل در خانه زده است. گوندوغان برای صدمین بار با پیراهن دورتموند در بوندس لیگا به میدان رفت. در هر 17 بازی که مخیتاریان برای دورتموند گل زده، این تیم پیروز شده است!


نگاه سوم (وولفسبورگ2-اینگولشتات0): گرگ های هکینگ که بدترین شروع ممکن را در نیم فصل دوم داشتند، بالاخره در فولکس واگن آرنا به خود آمدند و مقابل تیم چغر اینگولشتات ملقب به «دی شانتزر» با دو گل نیمه اول یولیان دراکسلر و روبین نوشه پیروز شدند. در این بازی، کوئن کاستیلز بلژیکی به جای دیگو بنالیو در درون دروازه وولفسبورگ حضور داشت و بازگشت سباستین یونگ، روبین نوشه، لوئیز گوستاوو و دانیل کالیجوری به ترکیب اصلی وولفسبورگ جالب توجه بود در حالی که 4 ستاره وولفسبورگ یعنی آندره شورله، دانته، ریکاردو رودریگز و ماکسیمیلیان آرنولد نیمکت نشین بودند. اینگولشتات نیز با همان ترکیب همیشگی به میدان رفت ولی متیو لکی در اواسط نیمه اول به علت مصدومیت و ماکس کریستیانسن در بین دو نیمه، تعویض شدند. جالب اینجاست که تمام ضرباتی که وولفسبورگ به سمت دروازه رمضان اوزجان زد، در داخل چارچوب بود و حتی یک شوت خارج از چارچوب هم نداشت. بدین ترتیب، وولفسبورگ پس از 7 بازی متوالی بدون برد در بوندس لیگا، بالاخره طعم پیروزی را چشید. آخرین برد وولفسبورگ در هفته سیزدهم رقم خورده بود. اینگولشتات در 5 بازی اخیر خود در بوندس لیگا، به طور یکی در میان باخت و برد را تجربه کرده است. وولفسبورگ در 41 بازی متوالی خانگی در بوندس لیگا، گلزنی کرده و با رکورد خود بین سال های 2008 تا 2010، برابر شده و تعداد گل های دراکسلر در این فصل از مجموع گل های دو فصل قبل او با پیراهن شالکه بیشتر شده است. تعداد شوت های به سمت دروازه برای تیم اینگولشتات بیشتر از تعداد شوت های وولفسبورگ بود.

نگاه چهارم (اشتوتگارت2-هرتابرلین0): دو تیم آماده بوندس لیگا در هفته های اخیر، به مصاف یکدیگر رفتند و اشتوتگارت متحول شده، توانست کار بزرگی را انجام دهد. اشتوتگارت با دو گل نیمه دوم سری دیه و فیلیپ کاستیچ، سه امتیاز شیرین را به دست آورد تا از منطقه سقوط، دور و دورتر شود. بازگشت دانیل شواب، الکساندرو ماکسیم و لوکاس روپ به ترکیب اصلی اشتوتگارت و نیمکت نشینی مارتین هارنیک، فلورین کلاین و آرتم کرافتس و غیبت دانیل دیداوی به علت محرومیت، از نکات جالب این بازی بود. پال داردای مربی هرتا نیز ترجیح داد تا از پیتر پکاریک در پست دفاع راست به جای بازیکن ژاپنی خود استفاده نماید تا هاراگوچی یک خط جلوتر برود و تبدیل به وینگر راست شود. در غیاب سالامون کالو که مصدوم شده بود، وداد ایبیشویچ در نوک خط حمله بسیار تنها به نظر می رسید. بازگشت تولگا سیگرچی به ترکیب اصلی هرتا و نیمکت نشینی یوهانس فان دن برگ نیز از نکات قابل ذکر این بازی بود. درصد مالکیت توپ برای هرتا، اندکی بیشتر از اشتوتگارت بود ولی فقط یک ضربه کرنر نصیب «بانوی پیر پایتخت نشین» شد. طی 8 تقابل اخیر این دو تیم، فقط یک بازی به تساوی انجامیده است. اشتوتگارت طی 7 بازی اخیر خود در بوندس لیگا، 5 برد و 2 تساوی کسب کرده و در این بازی، به پنجمین پیروزی متوالی خود در بوندس لیگا دست یافت تا به رده دهم جدول برسد. آخرین باخت اشتوتگارت در بوندس لیگا به اواخر نوامبر و در بازی مقابل دورتموند باز می گردد و جالب اینجاست که اولین باخت رسمی اشتوتگارت در سال 2016 نیز در هفته قبل، در مقابل دورتموند ولی در جام حذفی رقم خورد. سری دیه اولین گل بوندس لیگایی خود را زد و فیلیپ کاستیچ نیز برای سومین بار در 5 بازی اخیر بوندس لیگا، گلزنی کرد. آرتم کرافتس طی 5 بازی اخیر در بوندس لیگا، 3 پاس گل به مهاجمان اشتوتگارت داده است.


نگاه پنجم (وردربرمن1-هوفنهایم1): هوفنهایم پس از استعفای هوب استیونس به علت ناراحتی قلبی و آوردن ناگلزمن به عنوان جوان ترین سرمربی تاریخ بوندس لیگا، به وزراشتادیون رفت و یک امتیاز با ارزش را از تیمی گرفت که اکنون خود را مدعی حضور در فینال جام حذفی آلمان می داند. آندری کراماریچ خرید زمستانی هوفنهایم و بازیکن سابق لستر سیتی، برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش و روی پاس توبیاس اشتروبل، در بوندس لیگا گلزنی کرد ولی سه دقیقه بعد، پاپی جیلوبوجی مدافع بسیار آماده برمن که وی نیز به تازگی از چلسی راهی بوندس لیگا شده، بازی را به تساوی کشاند تا پس از 25 ماه، موفق به گلزنی شود. این دو گل در 13 دقیقه نخست مسابقه به ثمر رسید ولی به نظر می رسد که نحسی عدد 13 گریبان این بازی را گرفت و دیگر هیچ گلی در درون دروازه ها نرویید. نکته جالب در مورد دو گلزن این بازی این است که هر دو در ژانویه به این دو تیم بوندس لیگایی پیوستند، هر دو از لیگ برتر به بوندس لیگا آمده اند و هر دو بازیکنان قرضی این دو تیم هستند. جیلوبوجی ستاره این میدان علاوه بر گلی که زد، بارها به عنوان مدافع پیش تاخته، دروازه حریف را تهدید نمود. حضور الخاندرو گالوز، فلورین گریلیش و بازگشت آنتونی اوجا و فیت بارتلس به ترکیب اصلی برمن، جالب توجه بود در حالی که لفین اوزتونالی روی نیمکت حضور داشت ولی بین دو نیمه، راهی زمین شد. ناگلزمن از ترکیب و سیستم متفاوتی استفاده کرد و علاوه بر استفاده از زوج ادواردو وارگاس-آندری کراماریچ در خط حمله، ترجیح داد تا از کوین فولاند، سباستین رودی و پاتریک اوکس در ترکیب اصلی استفاده نماید و نکته جالب تر، قرار دادن ندیم امیری در پشت دو مهاجم به جای جیلوان حمد بود. بدشانسی های هوفنهایم در این بازی هنگامی تکمیل شد که کراماریچ در دقیقه 77 با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج گردید. جالب اینجاست که هوفنهایم فقط یک ضربه داخل چارچوب داشت که از قضا، تبدیل به گل شد ولی درصد مالکیت توپ بیشتری در اختیار شاگردان یولیان ناگلزمن قرار گرفت. هنگامی ارزش این یک امتیاز برای هوفنهایم بیشتر می شود که بدانیم در جدال های رو در روی این دو تیم از سال 2010 تاکنون، فقط یک برد نصیب هوفنهایم شده و این تیم در 5 سال اخیر، در حسرت شکست دادن برمن می سوزد. برمن در 5 بازی رسمی اخیر خود در رقابت های داخلی، فقط یک بار باخته در حالی که هوفنهایم در 5 بازی رسمی اخیر، هرگز پیروز نشده است. تقابل یانیک فسترگارد بازیکن مؤثر برمن با تیم سابقش از نکات جالب این بازی بود.


نگاه ششم (هامبورگ3-گلادباخ2): یک بازی کلاسیک و البته جذاب که شاید بتوان گفت دلنشین ترین بازی این هفته بود. 5 گل از خط دروازه ها عبور کرد. ابتدا فابین جانسون آمریکایی روی پاس تورگن هازار، گل اول بازی را برای گلادباخ زد ولی در ادامه، هامبورگ بسیار بهتر بود و گل به خودی مدافع جدید اتریشی گلادباخ یعنی مارتین هینترگر باعث شد تا ورق به سود دایناسورها برگردد. سه دقیقه بعد از این گل به خودی، آرتیومز رودنفس ذخیره طلایی لتونیایی هفته های اخیر لابادیا، دومین گل هامبورگ را زد. نکته جالب در مورد گل دوم هامبورگ این است که پاس گل به نام رنه آدلر دروازه بان این تیم ثبت شده است. ایوو ایلیچویچ روی پاس امیر اشپاهیچ با زدن گل سوم، آب سردی بر پیکره کره اسب ها ریخت هر چند که در دقایق آخر بازی، توپ ارسالی اسکار ونت توسط رافائل به گل دوم گلادباخ تبدیل شد هر چند که این گل، هیچ تأثیری در سرنوشت بازی نداشت. بازگشت دو مدافعی که زمزمه جدایی سر داده اند یعنی امیر اشپاهیچ و کلبر به ترکیب اصلی هامبورگ، حضور رودنفس به جای لازوگای نیمکت نشین در نوک خط حمله، بازگشت گیدون یونگ به خط هافبک به جای کاچار و البته تقابل یوزیپ درمیچ با تیم سابقش و انگیزه مفرط وی برای باز کردن دروازه گلادباخ، از نکات مهم این بازی بود. ایوو ایلیچویچ تعویض طلایی برونو لابادیا بود و توانست با گلزنی خود در شب تولد 50 سالگی لابادیا، بهترین هدیه را به مربی خود بدهد. گلادباخ نیز با همان ترکیب قابل انتظار به میدان رفت. محمود داهود و گرانیت ژاکا کمربند خط میانی کره اسب ها را می بستند و تورگن هازار در ترکیب اصلی حضور مؤثری داشت. بدین ترتیب، هامبورگ برای اولین بار از فصل 96-1995 ، موفق به کسب پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل گلادباخ شد تا چهارمین بازی بدون برد گلادباخ مقابل هامبورگ رقم بخورد و هامبورگ پس از ناکامی در 6 بازی رسمی و دوستانه اخیر، بالاخره طعم برد را برای اولین بار در سال 2016 بچشد در حالی که از اواسط نوامبر تا قبل از این بازی، فقط 2 امتیاز به دست آورده بود. گلادباخ در 7 بازی رسمی و دوستانه اخیر، فقط یک بار پیروز شده است. در بازی رفت، هامبورگ با حساب 3-0 پیروز شده بود تا آخرین بازی خانگی لوسین فاور روی نیمکت گلادباخ و بهترین برد هامبورگ تا اینجای فصل، رقم بخورد. بدون شک، رودنفس پس از ماه ها نیمکت نشینی و البته ارائه بازی های درخشان در نیم فصل دوم، بهترین بازیکن این میدان بود. گلادباخ در هنگام حضور ژاکا در زمین، به طور میانگین بیش از 2 امتیاز در هر مسابقه به دست آورده در حالی که بدون حضور ژاکا، میانگین امتیازات حاصله برای گلادباخ، کمتر از یک بوده است. لابادیا در 4 بازی اخیر به عنوان مربی، همواره مقابل گلادباخ به پیروزی رسیده است. هامبورگ برای اولین بار از فوریه 2013، در فولکس پارک اشتادیون، گلادباخ را شکست داد. گلادباخ با 42 گل زده تا پایان هفته 21، دارای بهترین عملکرد خط حمله از فصل 95-1994 می باشد.

نگاه هفتم (دارمشتات1-لورکوزن2): روند خوب شاگردان روگر اشمیت در بوندس لیگا ادامه یافت و همان طور که انتظار می رفت، یک پیروزی آسان نصیب لورکوزن نشد ولی به هر حال، ورکسلف در غیاب شاه مهره مکزیکی مصدوم خود و البته با کمی چاشنی خوش شانسی و گل به خودی کاپیتان حریف یعنی آیتاچ سولو در نیمه اول و همچنین گلزنی جانشین چیچاریتو یعنی یولیان برانت، به 3 امتیاز شیرین دست یافت تا حذف دردناک در جام حذفی را به فراموشی بسپارد. جالب اینجاست که لورکوزن بازی 1-0 باخته را تبدیل به برد 1-2 نمود تا تک گل ساندرو واگنر 7 گله خنثی شود. درک شوستر مربی دارمشتات فقط یک تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد و توبیاس کمپ را به میدان فرستاد ولی لورکوزن در غیاب چیچاریتو و همچنین نیمکت نشینی هاکان چالانوغلو و روبرتو هیلبرت، از بازیکنان جوان تری همچون تین یدوای، یولیان برانت و مارلون فری در ترکیب اصلی استفاده می کرد طوری که میانگین سنی این تیم، 23 سال و 7 ماه بود و این بدان معناست که ما جوان ترین تیم لورکوزن در فصل جاری بوندس لیگا را ، در این هفته شاهد بودیم. اشتفان کیسلینگ در این بازی گل نزد ولی یک پاس گل بسیار حیاتی را در کارنامه خود ثبت نمود. حدود 60% مالکیت توپ در اختیار شیرها قرار داشت در حالی که تعداد شوت های داخل چارچوب دارمشتات حدود دو برابر حریف بود. دارمشتات طی 7 بازی رسمی اخیر، فقط 2 بار پیروز شده ولی لورکوزن در 5 بازی رسمی اخیر، به دو پیروزی دست یافته و 6 بازی بدون باخت را تجربه کرده است. کاپیتان های هر دو تیم دارای اصلیت ترکیه ای بوده و هر دو مدافع وسط هستند. کوین کمپل ستاره بزرگ این میدان بود. دارمشتات 9 بار با ضربه سر به گل رسیده و 4 گل از 7 گل ساندرو واگنر با ضربه سر بود. لورکوزن فقط یک بازی از 9 بازی را که یولیان برانت گلزنی کرده، با شکست به پایان رسانیده است.


نگاه هشتم (کلن3-آینتراخت فرانکفورت1): باز هم کاپیتان الکس مایر برای فرانکفورت گلزنی کرد ولی پس از این گل، تیم میزبان به خود آمد و با گل های یانیک گرهارد، دومینیک هاینتز و آنتونی مودست به یک برد قاطعانه رسید. گرهارد و مودست با زدن یک گل و دادن یک پاس گل، ستاره های بی بدیل این بازی بودند. جالب اینجاست که دو خرید زمستانی هر دو تیم یعنی ژابولچ هوشتی و فیلیپ ملادنوویچ هم موفق به دادن پاس گل شدند. مصدومیت سیمون زولر و تعویض زودهنگام وی، حضور ملادنوویچ و بیتنکورت در ترکیب اصلی کلن، بازگشت داوید آبراهام و ماکوتو هاسبه به ترکیب اصلی فرانکفورت به علاوه از نکات مهم این بازی بود. جالب اینجاست که از سال 2010، هرگز تقابل این دو تیم به تساوی ختم نشده و با توجه به پیروزی عجیب 6-2 کلن در بازی رفت، در مجموع طی دو بازی رفت و برگشت این دو تیم، 12 گل به ثمر رسید. کلن پس از 3 بازی متوالی بدون برد، طعم شیرین پیروزی را چشید در حالی که فرانکفورت طی 3 بازی اخیر، نبرده است. یانیک گرهارد بهترین بازیکن میدان بود تا کلن به اولین پیروزی خود در سال 2016 برسد. تنها 2 گل از 12 گل الکس مایر در بازی های خارج از خانه بوده و اینکه، کلن در این فصل، 7 بار با ضربه سر به گل رسیده است.


نگاه نهم (آگزبورگ1-بایرن مونیخ3): این دو باشگاه باواریایی در 30 کیلومتری یکدیگر قرار دارند. باز هم درخشش روبرت لواندوفسکی و توماس مولر به معنای تداوم قدرتنمایی بایرن بود. داربی باواریا در شرایطی برگزار می شد که بایرن مونیخ پس از توقف هفته قبل در بای آرنا و سپس آن صعود جنجالی به نیمه نهایی جام حذفی با یک بازی بحث برانگیز مقابل بوخوم و از همه مهم تر پیروز شدن دورتموند در بازی روز شنبه مقابل هانوفر، نیاز مبرم به پیروزی داشت. لواندوفسکی دو گل زد، مولر برای اولین بار در سال 2016 در بوندس لیگا گل زد و یک پاس گل داد و البته تیاگو آلکانتارا به همراه داگلاس کاستا نیز یک پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رساندند. تک گل آگزبورگ هم توسط رائول بوبادیا و با پاس الکساندر اسواین زده شد. آگزبورگ همواره برای پپ و بایرن در دو فصل قبل دردسر آفرین بود. آگزبورگ همان تیمی است که دو فصل قبل، اولین شکست پپ گواردیولا در فوتبال آلمان به عنوان مربی بایرن را رقم زد و به رکورد 53 بازی بدون باخت این تیم خاتمه داد و همچنین در فصل قبل، یکی از 5 تیمی بود که باخت را به بایرن مونیخ تحمیل نمود. شاگردان واینزیرل در 4 بازی اخیر، بدون برد بوده اند و شاید کابوس اکتبر دهشتناک 2015، برای آنها تکرار شود ولی بزرگ ترین کابوس بایرن مونیخ، مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم به ویژه مدافعان می باشد. آخرین تلفات بایرن نیز کسی نبود به جز هولگر باداشتوبر که دوباره دچار مصدومیت شدیدی شد تا پپ گواردیولا با پوشیدن یک تی شرت ویژه و با درج نوشته ای با مضمون همدردی با وی، سعی در ارائه یک نمایش پوپولیستی برای جلب توجه دوباره هواداران بایرن باشد که بدون شک از جدایی وی دلخور می باشند. قرار گرفتن پیوتر تروخوفسکی و جفری گوویلیو خرید جدید زمستانی آگزبورگ در ترکیب اصلی این تیم و نیمکت نشینی حلیل آلتینتاپ، الکساندر اسواین و یان موراوک کمی عجیب به نظر می رسید. آگزبورگ در این بازی هرگز نتوانست بایرن را آزار بدهد و حتی تعویض های واینتزیرل در اوایل نیمه دوم هم، تغییری در جریان بازی ایجاد نکرد. در این بازی، آلابا جانشین باداشتوبر و زوج کیمیش در دفاع میانی شد و خوان برنات در پست دفاع چپ قرار گرفت. بازگشت ویدال، مولر و حضور روبن و کاستا در ترکیب اصلی بایرن از نکات مهم این بازی بود در حالی که کینگزلی کومان و فرانک ریبری روی نیمکت حضور داشتند. جالب اینجاست که این بازی فقط یک کارت زرد داشت و دندان آلابا شکست. آگزبورگ فقط یک شوت داخل چارچوب در مقابل 10 شوت حریف داشت و 66% مالکیت توپ در اختیار بایرن بود. طی 13 تقابل این دو تیم از سال 2011، هرگز نتیجه مساوی رقم نخورده است. بایرن پس از باخت مقابل گلادباخ، هرگز طعم شکست را نچشیده و در 9 بازی رسمی اخیر، بدون باخت بوده و در 7 بازی، کلین شیت داشته است. لواندوفسکی تا اینجای فصل، 31 گل در مجموع به ثمر رسانده که 21 گل در بوندس لیگا بوده و اکنون از اوبامیانگ پیشی گرفته و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار دارد. مجموع گل های لواندوفسکی و مولر در این فصل به عدد 53 رسید. لواندوفسکی 11 گل به آگزبورگ زده در حالی که تعداد گل های مولر به این تیم، 6 گل است. از 10 گل بایرن در بازی های رسمی سال 2016، 8 گل توسط لواندوفسکی زده شده و طی 5 بازی اخیر بایرن، لوا در 4 بازی موفق به ثبت «دو گله یا Brace» شده است. لواندوفسکی پس از گرد مولر، دارای بهترین رکورد گلزنی تا پایان هفته 21 است. واینتزیرل یکی از 7 مربی بوندس لیگا است که پپ گواردیولا را شکست داده و تنها مربی می باشد که دو بار مقابل پپ به پیروزی دست یافته است. باداشتوبر که باید 3 ماه به دور از میادین باشد، در 106 بازی اخیر بایرن در بوندس لیگا، فقط 17 بار به میدان رفته بود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد