وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بی توجهی ویدال به یوونتوس و واکنش رسانه های ایتالیایی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اخیرا بود که ویدال تیم منتخب 5 نفره خود را منتشر کرد درحالی که در این لیست حتی یک نفر از هم تیمی های سابقش در یووه نبودند و رسانه های ایتالیایی به این موضوع واکنش نشان داده اند.   

 

به گزارش Tz، هفته آینده جدال بسیار حساس و غیر قابل پیش بینی بین یوونتوس و بایرن برگزار می شود اما به نظر می رسد رسانه های ایتالیایی از حالا جدال خود را آغاز کرده اند.
آخرین مقاله روزنامه گاتزتا دلو اسپورت تحت عنوان "بی توجهی ویدال به یوونتوس" به انتقاد از این بازیکن شیلیایی سابق یووه پرداخته است. بازیکنی که پیش از پیوستن به بایرن، از سال 2011 تا 2015 پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را بر تن می کرد اکنون هیچ اسمی از هم بازی های سابقش در یوونتوس نیاورد!
اخیرا ویدال تیم منتخب خود با جسارت تمام در یک مصاحبه با سایت یوفا تعیین کرد و هیچ یک از هم تیمی های سابقش در یوونتوس را در این تیم پنج نفره قرار نداد. در لیست او طبق معمول رونالدو و مسی و سه هم تیمی اش در بایرن یعنی نویر، آلابا و لواندوفسکی حضور داشتند. کسی که موفق شد به همراه یوونتوس 4 بار قهرمان ایتالیا، 1 بار قهرمان جام حذفی و 2 بار قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شود و به همراه این تیم تا فینال لیگ قهرمانان برود و روزهای خوش و موفقیت های زیادی را به همراه این تیم کسب کند اکنون هم تیمی های سابقش در یووه را به یاد نمی آورد!
گاتزتا در ادامه این یادداشت نوشت: آیا نویر بهتر از بوفون بوده است که او را در این لیست قرار داده است. یا مدافعین فوق العاده یوونتوس همچون کیلینی در حد اندازه آلابا نبوده اند؟ و پل پوگبا بازیکنی که یوونتوس با 100 میلیون هم حاضر به فروشش نیست از کیفیت لازم برای حضور در این لیست برخوردار نبوده است؟

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 21:19

این روزنامه چرا اینقدر مزخرف نوشته

جواد دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 22:47

خو ویدال راست گفته
بیاد بوفونی ک از 40 متری آلابا بهش گل زدو انتخاب کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد