وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد شدید هامان از گواردیولا: او از بایرن مونیخ سواری گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق تیم ملی آلمان به انتقاد شدید از سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ پرداخت.

 

دتمار هامان هافبک سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه ای از عملکرد پپ گواردیولا انتقاد کرد. به گزارش Fourfourtwo، هامان در مصاحبه ای با Sky عنوان کرد:

’’ به نظر من گواردیولا از بایرن مونیخ سواری گرفت! کل شرایط چیزی نیست که شما همیشه در بایرن می بینید. من متعجب شدم که بایرن اجازه داد این شرایط رخ دهد. به نظر من بایرن مونیخ کمی از احترام خود نسبت به گواردیولا را از دست داد زیرا که گواردیولا هیچ گاه رو بازی نکرد. بایرن به نسبت 6 هفته پیش چهره ای متفاوت به خود خواهد گرفت. بایرن مونیخ به مربی خود اجازه و قدرت بیش از حدی داد و شاید خودشان هم این را نفهمیدند. قدرت او به نحوی زیاد شد که انتقاد از او همانند توهین به مقدسات تلقی و پپ به عنوان یک فرشته دیده می شد. لیگ قهرمانان امتحان نهایی برای او خواهد بود. اگر بایرن همانند سال های گذشته از رقابت ها خارج شود، دوره پپ در بایرن خوب بوده و نه عالی.
 ‘‘

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد بایرن مونیخ دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 16:10

موافق !
خوبم نبوده ! ضعیف بوده !!

علیرضا حیدریان دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 17:33

با احترام به نظر مخالفین پپ الان باید تمرکزمان را روی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم و از بحث های این چنینی بیرون بیاییم . پپ هم باید از اشتباهات چیدمان دفاعی اش و حملات کورکورانه در برابر تیم های قوی در اروپا اجتناب کند. چون ضربات ایستگاهی و افساید گیری ضعف دفاعی ماست. به امید قهرمانی بایرن در اروپا امسال.

رضا المانی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 18:33

گواردیولا یه امحق به تمام معناس هیچ کار مفیدی واسه بایرن انجام نداد

Aylar دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 21:26

خبر خوب !
فرانک ریبری به تمرینات برگشت .

عباس دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 23:53

اگر لیک قهرمانان رو امسال نگیره شکست بزرگی برای این مربی ایست چون تیم قهرمان اروپا تحویل گرفته بود

Wüs╬enfuchs سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 00:41

ما موندیم حرف آلابا , لام , زامر, رومنیگه ,برایتنر , قیصر و سایر بازیکنان و اسطوره هایی که تو باشگاه هستن رو قبول کنیم یا آقایون بیکاری که زمان بازیگری هم عددی نبودن!...
ولی خدا امواتش رو بیامرزه که بعنوان مرجع و کارشناس مخالفان مربی شده تا به حرفهاش استناد کنن ... سر خودش هم گرم میشه دیگه بنده خدا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد