وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیچ: بازی در کنار این همه ستاره کار را برایم آسان نمود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوشوا کیمیچ، با حضور در دفاع میانی توانسته در دو بازی دروازه بایرن مونیخ را بسته نگه دارد.   

 

یوشوا کیمیچ تولد 21 سالگی خود را در روز دوشنبه جشن می گیرد. در حالی که مربی او را در یک موقعیت جدید قرار داده است. در بازی روز شنبه مقابل لورکوزن این هافبک تدافعی برای دومین بار در قلب خط دفاعی قرار گرفت واین اتفاق در هر دو بازی منجر به بسته نگه داشتن دروازه بایرن شده است. کیمیش با بازی خوب خود توانست جلوی ایجاد موقعیت گل برای کیسلینگ و چیچاریتورا بگیرد و در آخر بازی بگوید:

’’ بسیار از سرمربی خود سپاسگزارم!
 ‘‘

کیمیچ که پست اصلی او هافبک دفاعی است پس از پیوستن به بایرن مونیخ به عنوان بال راست نیز به کار گرفته شده بود اما با مصدومیت بواتنگ ، مارتینز و بنعطیه اکنون بعنوان گزینه جدید پپ برای مدافع میانی تبدیل شده است. او در مورد این تصمیم پپ به وبسایت FC BAYERN.DE، می گوید:

’’ بدیهی است که کمی شگفت زده شده ام! نکته اصلی این است که من می خواهم بازی کنم، این که در کدام پست به بازی گرفته می شوم چندان مهم نیست. در مورد شرایط بازی در پست جدیدم، بازیکنان تیم کار را برایم بسیار آسان کردند، وقتی در کنار این همه بازیکن سطح بالا بازی می کنید همه چیز برای شما آسانتر می شود.
 ‘‘

کیمیش در مورد بازی و هماهنگی با باداشتوبر زوج خط دفاعی خود می گوید:

’’ او بارها به صدای بلند به من فرمان می دهد هم در تمرینات هم در جریان بازی، او به من می گوید حواسم جمع باشد و البته همیشه  به من کمک می کند.
 ‘‘

حضور کیمیش با 1.76 سانت قد برای بازی در دفاع میانی بنظر ایده آل و معمول نیست او دراین مورد می گوید:

’’ اما هولگر به اندازه کافی بلند قامت است برای حضور دراین پست(باخنده)
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد