وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دنی آلوز: پپ از حضور در بایرن لذت نمی برد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگرد سابق سرمریی اسپانیایی بایرن متعقد است که این مربی از حضور در بایرن مونیخ ناراحت است.   

 

پس از اینکه ماه گذشته باشگاه بایرن مونیخ با معرفی کارلو آنجلوتی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه به طور رسمی جدایی پپ گواردیولا را تایید کرد، باشگاه منچسترسیتی هفته گذشته از توافق قطعی با این مربی اسپانیایی خبر داد، هرچند که از مدتها قبل نام گواردیولا به عنوان سرمربی این باشگاه به گوش می رسید اما رسمی شدن این خبرها واکنشهای فراوانی را در بین اهالی فوتبال به دنبال داشت.

به نقل از ESPN، دنی آلوز مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که سابقه شاگردی گواردیولا را درکارنامه دارد و رابطه نزدیکی هم با این مربی دارد معتقد است که پپ از حضور در بایرن مونیخ ناراحت است، آلوز می گوید:" پپ دوست دارد هرچه که میخواهد اتفاق بیفتد، او شبیه نیمار است، آنها ظرفیت بالایی برای ایجاد تغییرات در خودشان و یادگیری چیزهای جدید دارند و البته پپ در مربی گری یک استعداد فوق العاده دارد، من فکر میکنم که از حضور در بایرن به اندازه کافی خوشحال نیست چراکه او دوست دارد در آغاز حضورش در تغییرات فراوان و انقلاب گونه ایجاد کند که در بایرن همجین امکانی وجود نداشت اما در سیتی شرایط فراهم است و او عاشق چالش های جدید است."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروز شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 00:57

یکی از حال بهمزنترین بازیکنهای تاریخ فوتبال همین دنی آولزه! با اون کاپیتان عتیقشون ژابی که الان لیگ قطر با پورعلیگنجی!!!!!! همبازیه.....
یادش بخیر یه مدتی 7تا 7تا از بایرن میخوردن... همین گواردیولا مارو به روزی انداخت که همین عتیقه ها به ما تیکه بندازن.......

Führer شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:58

چه پر مدعا هستن..به خفت کشونده بایرن رو مربی مطبوعشون..برید گم شید همتون..حالم از این برزیلیها بهم میخوره..همینطور از گواردیولا و فوتبال اسپانیا..فقط آلمان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد