وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: پپ دارد جذابترین لیگ دنیا را ترک می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دتمار هامان، ملی پوش سابق آلمان اعتقاد دارد تصمیم پپ برای ترک بوندسلیگا درست نیست و لیگ برتررو به افول است.   

 

بنابر گزارش وبسایت FOUR FOUR TWO، دتمار هامان ملی پوش سابق آلمان اعتقاد دارد پپ گواردیولا دارد بهترین لیگ فوتبال دنیا را ترک می کند و به جایی می رود که شاید تجربه خوبی برای او نباشد. گواردیولا در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می کند تا جانشین مانوئل پلگرینی در منچسترسیتی شود. پپ بارها از علاقه خود برای مربیگری در لیگ انگلیس سخن گفته و جو آنجا را بسیار پرشور و هیجان می داند اما هامان در این مورد نظر دیگری دارد:

’’ بعد از حضور در بارسلونا و بایرن مونیخ پپ در اینجا شگفت زده خواهد شد! او وقتی در جو استادیوم های انگلیس قرار گیرد پیش خود می گوید اینجا شبیه اونترهاخینگ(منطقه ای در باواریا) است. لیگ انگلیس بهترین لیگ دنیا نیست بلکه بوندسلیگا با فوتبال هجومی و مهارتهای خاص خود بسیار جذاب است.
 ‘‘

هامان همچنین لیگ برتر را درحال افول می بیند و درآمد های زیاد آن را عامل برتری این لیگ نمی داند:

’’ لیگ برتر به سمت بحران در حرکت است! افزایش حق پخش تلویزیونی به 2 یا 3 بیلیون یورو سطح لیگ را بهبود نمی بخشد، چون هر بازیکنی در زمین قدم هم بزند سالی 3 میلیون درآمد خواهد داشت و این برای باشگاه های انگلیسی خطرناک است. عملکرد نمایندگان انگلیس در 5 سال اخیر نشان داده که پول متضمن موفقیت نیست.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
FATI.FBM.SS پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 20:31 http://Gravater.com

معلومه بوندس لیگا از همه حا بهتره ولی پپ بــــــــــایــــــــــد بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد