وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رضایت‌ گواردیولا از عملکرد بایرنی‌ها مقابل ‌هوفنهایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل هوفنهایم، از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.   

 
بایرن مونیخ ساعتی پیش در آلیانس آرنا میزبان هوفنهایم بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو برداشته و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.
بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" ما خوب حمله کردیم؛ جاگیری‌هایمان در بازی خوب بود و حال آنکه این اصلا آسان نیست وقتی حریفت با ده بازیکن در محوطه جریمه‌اش دفاع می‌کند. در بازی رو به بیرون هم عالی بودیم مخصوصا با آرین روبن. بابت این پیروزی خوشحالم و از عملکرد شاگردانم ابراز رضایت می‌کنم."
هوب استیونس ،مربی هوفنهایم، هم اظهار داشت:" بازی سختی بود، اما این را می‌دانستیم. من از ساختار دفاعی که بازیکنانم امروز به نمایش گذاشتند راضی‌ام. وقتی مالکیت توپ را داری، باید اقدامی بکنی اما حقیقت این است که تعداد دفعاتی که توپ دست ما بود خیلی کم بود و وقتی با این حال هم از موقعیت‌ها استفاده نکنیم دیگر امتیاز کسب کردن در مونیخ سخت‌تر هم می‌شود."
سپس نوبت به کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس بایرن، رسید تا دیدگاهش راجع به مسابقه را بیان کند:" بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم ما به وضوح برتر بود و با شایستگی پیروز شدیم، چه بسا می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری هم ببریم. در هر حال این یک گام رو به جلو بود و اهمیت زیادی داشت."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد