وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 2 - 0 هوفنهایم؛ پیروزی در پانصدمین بازی در آلیانس با درخشش لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نوزدهمین هفته بوندسلیگا را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. 

 

از هفته نوزدهم بوندس لیگا، دو تیم بایرن مونیخ و هوفنهایم در ورزشگاه آلیانتس آرنا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

بازی مطابق انتظار با تسلط بایرن مونیخ بر بازی و کنترل توپ و میدان از سوی این تیم آغاز شد. در دقایق ابتدایی نیمه اول آرین روبن با شوت زیبا و ناگهانی خود از پشت محوطه جریمه دروازه هوفنهایم را برای اولین بار تهدید کرد. دقایقی بعد نیز ضربه ای مشابه از سوی ستاره هلندی با فاصله بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربات لواندوفسکی و مولر نیز از داخل محوطه جریمه در ده دقیقه دوم بازی توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 23 روی یک و دوی زیبای روبن و مولر، آرین روبن در موقعیتی عالی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما با ضربه ای کم دقت توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد تا بار دیگر در گلزنی ناکام باشد.

در دقیقه 32 بایرن مونیخ فشار بسیاری روی دروازه میهمان خود وارد کرد. چندین دفعه داگلاس کوستا، توماس مولر و کینگزلی کومان در محوطه جریمه صاحب توپ شدند تا اینکه با ارسال کوتاه کوستا لواندوفسکی دروازه هوفنهایم را از فاصله ای نزدیک گشود.

بایرن مونیخ پس از این گل همچنان فشار را روی دروازه هوفنهایم حفظ نمود اما در دقیقه 40 با خلاء ایجاد شده در دفاع تیم میزبان توپ در موقعیتی خوب به فولاند رسید اما ضربه این بازیکن را مانوئل نویر دفع نمود. نیمه نخست با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در اولین دقیقه تیمه دوم آرین روبن با حرکتی زیبا توپ را به لواندوفسکی رساند و این مهاجم با پاسی رو به عقب آلونسو را در موقعیتی عالی برای شوت زنی قرار داد. اما ضربه هافبک اسپانیایی واکنش دروازه بان را به همراه داشت. پس از آن لواندوفسکی نیز می توانست به گل دوم برسد. فشار روی دروازه تیم میهمان همچنان حفظ شد و روی ارسال لام در دقیقه 53 ، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی می توانستند دروازه را برای بار دوم باز کنند.

در دقیقه 55 هوفنهایم بار دیگ صاحب موقعیتی جدی شد. پاس پشت مدافعان به مهاجم هوفنهایم رسید اما او پس از جا گذاشتن آلابا قدر این موقعیت را ندانست و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. کمی بعد ژابی آلونسو نیز با اشتباه خود یک کرنر به هوفنهایم هدیه داد و ضربه سر بازیکن این تیم روی ارسال کرنر با خوش شانسی بایرن مونیخ به بیرون رفت.

فشار بایرن مونیخ روی دروازه حریف ادامه داشت تا اینکه تیم میزبان در دقیقه 64 به گل دوم رسید. اینار هم لواندوفسکی توانست روی ارسال فیلیپ لام دروازه را برای بار دوم باز کند.

بایرن مونیخ حملات خود را همچنان ادامه داد و حتی ویدال تازه وارد شوتی زیبا را روانه دروازه هوفنهایم کرد. بازی رفته رفته در 15 دقیقه انتهایی افت کرد اما توپ و میدان همچنان در اختیار باواریایی ها بود. لواندوفسکی چند موقعیت گلزنی دیگر نیز داشت اما بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا بایرن مونیخ رکورد شکست ناپذیری خود مقابل هوفنهایم را حفظ کند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
☆☆عاشق بایرن مونیخ☆☆ یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:22

ایول بچه ها عالی بود خسته نباشید دمتون گرم همین که مصدوم ندادیم خودش خیلی با ارزشه .
ففط متاسفم برای صدا و سیما و شبکه ورزش آخه بی احترامی تا چه حد مگه اعلام نکردید که این بازی را پخش میکنید پس چی شد؟ ینی هندبال مهمتر از بازی بایرن کبیر است؟!!! واقعا که ...
فک کردن فقط بایه بازیا بارسا و رءال را پخش کنن جمع کنین بابا عه

آلمان 90 + 14 یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:42

البته که منتظر بازی بایرن بودم ... ولی فینال هندبال یورو که آلمان اسپانیا رو له کرد ... دیدم و خیلی حال داد به امید قهرمانی مانشافت تو یورو .

علی بیرهوف یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 22:44

بچه ها خوشحال باشید.تو هندبال هم قهرمان اروپا شدیم اونم با شکست گاوبازها.

افن برگ یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 23:09

موتور روبن داره روشن میشه...به امید بازگشت ریبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد