وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هوفنهایم؛ آمار و حقایق

fcbtsg_640x360.variant640x3601.jpg

باواریایی ها هیچوقت در برابر هوفنهایم بازنده نبوده اند. در 15 دیدار برگزار شده ی بین این دو تیم،بایرن 11 برد کسب کرده است.در هشت دیدار آخر این دو تیم هم، کوسه ها 7 برد کسب کرده اند. تک امتیاز هوفنهایم در این دیدار ها به تساوی 3-3 در مارس 2014 در آلیانس باز می گردد. 

 


* دژ مستحکم الیانز اره نا

هواداران بایرن تا حدودی از کسب برد تیمشان در بازی امشب مطمئن هستند.بایرن هر 15 دیدار اخیر خانکی اش را با برد پشت سر گذاشته تا به رکورد سال 2013 خود که طی ماه های ماه و نوامبر 18 برد کسب کرده،نزدیک شود.بایرن در 5 دیدار اخیر خانکی اش کلین شیت کرده است،به گونه ای که گل الیویر ژیرود در 4 نوامبر،اخرین گل دریافتی باواریایی ها در خانه بوده است.

*هافن هایم، ضعیف در خارج از خانه.

در سوی دیگر عملکرد هافن هایم در خارج از خانه،تعریفی نیست.این تیم در 9 دیدار خارج خانه اش،5 باخت و 3 تساوی داشته و تنها بردش به هفته ی هفتم باز میگردد که 3_1 اگزبورگ را شکست داد.هافن هایم در 5 دیدار اخیر خارج خانه اش پیروز نشده،و در 4 دیدار اخیر خارج خانه اش تنها یک گل زده است.

* دریس،در قامت داور

جوشن دریس داور بازی امشب بایرن است. این دکتر 45 ساله برای دومین بار در این فصل قاضی بایرن خواهد بود. در دیدار دیگر بایرن 2_0 هرتا برلین را شکست داده بود.تیمو گراخ،کریستین گیتلمن کمک های وی هستند.فرانک ویلنبورگ هم داور چهارم است.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد