وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شایعه روز؛ خدیرا در لیست خرید آنچلوتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با نزدیک شدن به زمان شروع کار مربی ایتالیایی بایرن، خبرهای بیشتری پیرامون لیست خرید او منتشر می شود.    

پنج ماه دیگر و در اول ماه جولای میلادی کارلو آنچلوتی رسما هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت. روزنامه Tuttosport ایتالیا مدعی شده که بایرن تلاش خود برای جذب سامی خدیرا را نیز آغاز کرده و در حالی که این هافبک آلمانی تا سال 2019 با تیمش قرارداد دارد، پیشنهادی 15 میلیون یورویی به بانوی پیر ارائه داده است. خدیرا و آنچلوتی که موفقیت های بزرگی را در کنار هم و در رئال مادرید جشن گرفتند اخیرا در مورد کار با آنچلوتی و حضور او در بایرن گفته بود:

’’ کار کردن زیر نظر آنچلوتی فوق العاده عالی بود. او یک حرفه ای به تمام معناست و مهارت های تاکتیکی او وحشتناک است. شخصیت او مرا مجذوب کرده است او انسان قابل احترامی است و با بازیکنانش رابطه نزدیکی دارد. با وجود او بایرن مونیخ یک سرمربی بسیار عالی دارد.
 ‘‘

در صورت انتقال تانک آلمانی به بایرن، این هافبک 28 ساله پس از آرتورو ویدال دومین هافبک دفاعی خواهد بود که باواریایی ها از چنگال یوونتوس در آوردند.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
بهمن شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:03

خدیرا قدرتیه ک ما با وجود ویدال احتیاجی بهش نداریم

بنظرم باید دنبال یک هافبک دفاعی ک خاصیت بازیسازی داشته باشه باشیم ک جاب الونسو رو پر کنه

کروس بهترین گزینست

فرهود شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 14:34

سلام
انجلوتی اصلا اعتقادی به خدیرا نداره اگه یادتون باشه خدیرا سال اخرانجلوتی که مصدومیتشم تموم شده بود همش روی نیمکت بود .البته باوجوداین همه هافبک بعیده که بخواد هافک جذب کنه احتملا شایعست.

scorpions شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 15:02

کروس رو برگردونیننننن جان ماد رتوووون

Navid Bayern Lover شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 15:24

پس کیمیچ واسه چی رو نیمکت بایرن نشسته؟اگه قراره هافبکی خریده بشه یا کروس یا گرانیت ژاکا بقیه هافبکها الان بدرد بایرن نمیخورن,مثلا پوگبا درسته هافبک خوبیه اما جاش توبایرن نیس البته ناگفته نماند که من بدم نمیاد بایرن گورتزکا هافبک دفاعی شالکه رو هم بخره

میلاد شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 19:14

خوبه ولی خیلی مصدوم میشه !!

Führer شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 22:44

کاش کروس برگرده..آخه چرا این هافبک خوب و با استعداد و ملی پوش و جوان و آینده دار رو دادن به جاش این آلونسوی خرفت رو آوردن...از سیاستهای باشگاه در عجبم البته این پپ به دردنخور خواسته خدمتی به رئال بکنه قطعآ که اینطور شد..تز داده مرتیکه بازنده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد