وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنتنتو: رویای من بازگشت به بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسبق بایرن از علاقه زیاد خود برای بازگشت به جمع سرخ پوشان خبر داد.   

 

به گزارش Transfermarkt، دیگو کنتنتو مدافع ایتالیایی - آلمانی که در تابستان 2014 بایرن را به مقصد بوردو فرانسه ترک کرد، بازگشت به بایرن را رویایی توصیف کرد. وی در این باره گفت:

’’ رویای من بازگشت به بایرن مونیخ است. همچنین ناپولی که زادگاه پدر و مادر من است، هدف ویژه برای من به حساب می آید. این دو باشگاه برای من خاص هستند اما فعلا با بوردو قرارداد دارم و در اینجا خوشحالم و فکری برای خروج از اینجا نکردم.
 ‘‘

وی درباره پیشنهادهای همکاری که دریافت کرده بیان داشت:

’’ از بوندسلیگا مشتری داشتم اما ویلی سانیول خیلی با من صحبت کرد و حس خوبی به من منتقل شد و این برای من بسیار مهم بود.
 ‘‘

این مدافع 25 ساله قصد دارد بهترین نمایش های خود را در این فصل ارائه دهد تا شاید بتواند یکی از حاضران در یورو 2016 باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد