وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: کار توخل بزرگ و قابل تحسین است؛ مالدینی الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان باواریایی ها در گفتگویی در مورد رقیب شماره یک خود در بوندسلیگا صحبت کرد.   

 

فیلیپ لام ستاره با تجربه بایرن مونیخ با کانال تلویزیونی Sport1 آلمان مصاحبه ای انجام داد و در مورد دورتموند و الگوی ورزشی خود به بیان نظراتش پرداخت.

رقیب اصلی بایرن در بوندسلیگا یعنی بروسیا دورتموند:

’’ آن ها بسیار محکم و خوب بازی می کنند و وقتی کنترل بیشتری بر توپ و میدان داشته باشد می توانید نتیجه بهتری کسب کنید.  ما می دانیم رقبای ما به ویژه دورتموند خواب نیستند. درست است که هشت امتیاز با ما فاصله دارند ولی باز هم می توانند خطرساز باشند. تا پایان فصل یک دیدار رو در رو با دورتموند و چند بازی دشوار دیگر در پیش داریم.
 ‘‘

کار توماس توخل:

’’ من با نحوه کار او کاملا بیگانه و ناآشنا هستم و هرگز زیر نظر توخل تمرین نکردم. کار او در ماینتس و مدیریت و رهبری کنونی او در دورتموند بسیار بسیار خوب است. او کار بزرگ و قابل تحسینی انجام داده است.
 ‘‘

الگوی ورزشی:

’’ پائولو مالدینی بازیکن با هوشی بود و روند خوب او همیشه متداوم بود و توانست سال های زیادی در میلان بازی کند. او الگوی من است. او حتی در خارج از زمین فوتبال یک شخصیت بزرگ به شمار می رود. من تمایلی برای بازی کردن مثل او تا سن 41 سالگی را ندارم چرا که نمی دانم از لحاظ عملکرد در آن سن که حدودا نه سال دیگر خواهد بود، چگونه خواهم بود.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد