وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا: اولین گل برای بایرن مونیخ بهترین لحظه برای من بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در صفحه فیسبوک لیگ قهرمانان اروپا، ستاره تازه وارد بایرن مونیخ به چند سوال پاسخ داده است. 

 

در اکانت رسمی لیگ قهرمانان اروپا در فیسبوک، بخشی برای پرسش و پاسخ از داگلاس کاستا اختصاص یافته است، تا هواداران بایرن مونیخ و این بازیکن از این فرصت برای آشنایی بیشتر با ستاره این روزهای بایرن مونیخ استفاده کنند. در ادامه برخی از پرسشهای مطرح شده و پاسخ هایی که کوستا به آنها داده را می خوانید.

اگر می توانستی در کنار هر بازیکنی که می خواستی بازی کنی، کدام بازیکن را از  زمان گذشته یا حال انتخاب می کردی؟

“نیمار را انتخاب می کردم، زیرا ما مدتها در کنار هم در تیم ملی برزیل بازی کرده ایم.
 

بهترین لحظه ای که تا کنون در بایرن مونیخ تجربه کرده ای چه زمانی بوده است؟

“اولین گلی که برای بایرن مونیخ در بازی افتتاحیه بوندس لیگا مقابل هامبورگ به ثمر رساندم.
 

دیوانه ترین هم تیمی تو در بایرن مونیخ کدام بازیکن است؟

“آرتورو ویدال! چرا که او خیلی بامزه است و در هنگام تمرین بیشتر از سایر بازیکنان شوخی می کند و می خندد.
 

وقتی که به تو دریکی از بهترین تیمهای جهان، بایرن مونیخ پیراهن شماره 11 را دادند چه حسی داشتی؟ مضطرب بودی؟

“(می خندد) در آن زمان همه شماره های دیگر به سایر بازیکنان اختصاص داده شده بودند. اما من از این که در اینجا و با شماره 11 بازی می کنم بسیار خوشحالم.
 

آیا مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ شکست ناپذیر است؟ آیا می توانی به او گل بزنی؟

“من حدود 6 ماه است که هم تیمی او هستم و با او تمرین می کنم. او همیشه مهارت های باورنکردنی و اعجاب آور خود را به نمایش می گذارد. چه در زمین مسابقه، چه در تمرینات.
 

پس از ورود به بایرن مونیخ بلافاصله خود را با شرایط وفق دادی و به 11 نفر اصلی تیم راه پیدا کردی. چگونه توانستی به این سرعت با بایرن مونیخ و زندگی در آلمان وفق پیدا کنی؟

“خیلی خیلی آسان بود، چرا که در اینجا با همه احساس نزدیکی می کردم. آرتورو ویدال و رافینیا در این مدت به من بسیار کمک کردند و هنوز هم مرا راهنمایی می کنند.
 

بهترین گلی که تا کنون در دوران حرفه ای به ثمر رساندی کدام بوده است؟

“گلی که مقابل رئال سوسیداد در نوامبر 2013 با تیم شاختار به ثمر رساندم.
 

کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا چگونه بوده است؟

“خارق العاده! او کاریزمای فوق العاده ای دارد، نابغه است و در برخی کارهای بداهه بی نظیر است.
 

در سال های اول دوران فوتبال، از کدام بازیکن تقلید می کردی و الگو می گرفتی؟

“رونالدینیو. او هم مانند من در گرمیو بازی کرده است.
 

بت من یا سوپرمن؟

“هیچکدام! ابر قهرمان مورد علاقه من  The Flash است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد