وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس کاستا: تبریک ‌نیمار نشان ‌داد پیوستن ‌به ‌بایرن ‌درست ‌بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک برزیلی بایرن در مورد زندگی سالمی که در پیش گرفته، مستندی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند و دوستانش در مونیخ با یک شبکه رادیویی سخن گفت.   

 

داگلاس کاستا که از سوی بازیکنان شرکت‌کننده در مجله "کیکر" به عنوان بهترین بازیکن دور رفت بوندسلیگا برگزیده شد، در مونیخ به عنوان موفق‌ترین ترانسفر تابستان اخیر بایرن محبوبیت بالایی کسب کرده و در این شهر نسبتا محافظه‌کار آلمان نه فقط به دلایل حرفه‌ای بلکه به لحاظ اخلاقی هم بسیار مورد احترام است. او به تازگی در گفتگو با رادیو باواریا شرکت کرده و به سوالات مختلفی پاسخ داد:
 
ایده ساخت مستندی با عنوان "جنون تمرین":
-این مستند به تمرین‌های روزانه و برنامه‌های ورزشی روزمره‌ام در خانه و ورای پلان باشگاهی اشاره دارد. من با همراهی دوست و مربی بدنساز خصوصی‌ام لوکاس کرول فکر کردیم چقدر خوب می‌شود اگر راهی پیدا کنیم تا مردم را به انجام تمرین‌های ورزشی ترغیب کنیم. از اینرو تصمیم گرفتیم تمرینات خصوصی‌مان را مستند کرده و در فیسبوک من منتشر کنیم. شعار من این است که استعداد به تنهایی کافی نیست، بلکه هرقدر بیشتر تمرین کنی و زحمت بکشی، همانقدر بهتر در میادین بازی خواهی کرد."

دوستی‌ات با لوکاس کرول:
-من ده سال پیش با او آشنا شدم و نه تنها در بدنسازی مربی من است، بلکه هرجا زیاده‌روی کنم کنترلم نیز می‌کند. دیگر مثل عضوی از خانواده‌ام شده و بدون شک یکی از مهم‌ترین افراد در زندگی‌ام است؛ کسی که چشم بسته به او اعتماد می‌کنم. بطور کلی دوستان و خانواده برای من از این نظر بسیار نقش مهمی ایفا می‌کنند که در زندگی و پستی‌ها و بلندی‌ها همراه و حامی و پشتیبانم هستند.

انگیزه و هدف جلو زدن از پدرت در فوتبال:
-برای من هیچگاه هیچ چیزی مهم‌تر از فوتبال بازی کردن وجود نداشته است. علاوه بر آن پدرم که خودش زمانی فوتبالیست بود، انگیزه و جاه‌طلبی را در من تقویت می‌کرد. از زمانی که بچه بودم مثل خیلی پسرهای بچه‌های دیگر در برزیل همیشه می‌خواستم به افتخارات زیادی دست پیدا کنم، چه بسا بیشتر از پدرم. او الگوی من بود و از رقابت با افتخاراتش و جلو زدن و سبقت گرفتن از او لذت می‌بردم.

تبریک نیمار برای پیوستنت به بایرن:
-من در تابستان پیشنهادات متعددی از جمله از تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی دریافت کرده بودم اما در نهایت بایرن مونیخ را انتخاب کردم؛ انتخابی که وقتی امروز برمی‌گردم و به آن نگاه می‌کنم متوجه می‌شوم درست‌ترین تصمیم بوده است. همینکه بازیکنی مثل نیمار هم روی واتس اپ به خاطر این ترانسفر به من تبریک گفت، نشان می‌دهد کار درستی کردم. من و او دوستان خوبی هستیم و همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم. به همین دلیل هم هست که در تیم ملی در کنار هم خیلی موفقیم.

زندگی در مونیخ:
-از بودن در اینجا حس بسیار خوبی دارم و به رغم گذشت زمانی نسبتا کوتاه احساس می‌کنم به این شهر تعلق خاطر پیدا کرده‌ام. البته من در منطقه‌ای سکونت دارم که بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد، اما اینجا همه چیز هست؛ همه چیز برای هر سلیقه‌ای. آب و هوای مونیخ هم خوب و مناسب است. در اوکراین مسلما خیلی سردتر بود.

مخالفتت با الکل و مواد مخدر:
-من از آغاز نوجوانی‌ام تصمیم گرفته‌ام یک زندگی بدون الکل، سیگار و مواد مخدر داشته باشم. برای این تصمیمم هم دو دلیل دارم: یک-معتقدم اینها باعث ویرانی و از هم پاشیدگی خیلی چیزها می‌شود از همه مهمتر خانواده؛ اینرا در خانواده خودم به تجربه دریافتم و می‌دانم که آنقدر از این مسائل بدم می‌آید که هیچ چیز نمی‌تواند مرا با آنها پیوند دهد. دو-بی تردید یک سبک زندگی این چنین سالم می‌تواند به عنوان ورزشکار هم برای زندگی حرفه‌ای‌ام تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد.

بهترین دوستت در بایرن:
-روابط صمیمانه من بطور خاص با رافینیا شکل گرفتند. او هم هموطن من است، هم از زمان آمدنم نقش مترجم را برایم بازی کرده است؛ باور کنید گاهی نمی‌فهمم حتی توماس مولر چه می‌گوید، آن وقت است که رافینیا به دادم می‌رسد. بعد از او تیاگو بهترین دوستم است. ما همسن هستیم و علایق مشترکی داریم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 12:23

muler chera mardom azari mikoni
ایول داگلاس :من از آغاز نوجوانی‌ام تصمیم گرفته‌ام یک زندگی بدون الکل، سیگار و مواد مخدر داشته باشم.

میلاد سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 17:12

عالیه این بازیکن ! البته به شرطی که گورادیولا نبردش سمت راست !
سمت چپ باشه خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد