وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و هامبورگی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته هجدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هامبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و هامبورگی ها را درباره این دیدار می خوانید.   

 

 
پپ گواردیولا:

بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. با توجه به اینکه این اولین بازی پس از تعطیلات بود،‌نمایش خوبی از آنها دیدیم. خیلی دویدیم و تنها یک موقعیت به حریف دادیم. مثل یک تیم بازی کردیم. بازی سختی بود و از کسب پیروزی خوشحالیم. برای رسیدن به بالاترین سطح باید کمی بهتر باشیم. پیروزی مهمی بود و برای اولین بازی خیلی خوب کار کردیم. 3 امتیاز از همه چیز مهم‌تر است. در دفاع خیلی محکم  ظاهر شدیم و با وجود اینکه یک گل خوردیم ولی خوب کار کردیم.

 

توماس مولر:

ما پیروز شدیم و از این بابت خوشحالیم. می دانستیم که در این بازی قرار نیست چیزی به ما هدیه داده شود. به عقیده من با توجه به شرایط نمی توانستیم بهتر از این بازی کنیم. من از نتیجه راضی هستم. مشخص بود که با بهترین روزهای خود فاصله گرفته ایم، این موضوع در بازی دوستانه مقابل کارلزروهه نیز مشخص بود. اما می دانستیم که در هر صورت توانایی رقابت و مبارزه را در بازی امروز داریم و می توانیم برنده شویم. می خواهیم بازی به بازی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.

وی در مورد صحنه پنالتی و پشت توپ قرار گرفتن لواندوفسکی گفت:

من و رنه (آدلر) با یکدیگر شوخی کریم. او به من گفت، تو اصلا ماهیچه نداری که بتوان خطایی روی تو مرتکب شد! در مورد ضربه پنالتی پیش از آن با لواندوفسکی سر این موضوع صحبت کرده بودم. در بازی هانوفر به لوا گفته بودم، که پنالتی بعدی ای که داور به نفع ما اعلام کند را تو خواهی زد.
 
روبرت لواندوفسکی:

در نیمه اول همه چیز تحت کنترل ما بود ولی هامبورگ توانست از اشتباه ما استفاده کند و ما به خواب رفته بودیم. با خوش شانسی به پیروزی رسیدیم. می‌دانیم که پس از تعطیلات زمستانی به فرصت بیشتری نیاز داریم و برایمان مهم بود که که اولین سه امتیاز را در سال جدید به دست آوریم.

  

برونو لابادیا (سرمربی هامبورگ):

واقعا باعث ناراحتی است وقتی می‌بینی منظم بازی کردی اما هیچ چیزی از بازی به دست نیاوردی. مقابل تیمی که ستارگان بیشماری داشت، با شجاعت در بازی رو به جلو دفاع کردیم. آنقدر خوب بودیم که به خصوص به حریف در نیمه اول هیچ فرصتی برای گلزنی ندادیم. واقعا ناراحت‌کننده است که چنین گل‌های را دریافت می‌کنیم.
  
 رنه آدلر (دروازه بان هامبورگ):

توانستیم در این بازی خیلی از دستورات در نظر گرفته شده مربی‌مان را در زمین اجرا کنیم. به همین دلیل بازی سراسر با احساس و پرشوری را به معرض نمایش گذاشتیم.اگر کمی شانس می‌آوردیم، می‌توانستیم از بازی امتیاز بگیریم. اما بدشانس بودیم در حالیکه بایرن امشب خوش اقبال بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد