وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: بایرن از اردوی قطر قبل از بوندسلیگا سود برد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهم‌ترین نشریه ورزشی فوتبال آلمان معتقد است بایرن در اردوی تدارکاتی قطر به دستاوردهای مهمی رسید. 

 

منابع رسانه‌ای باور دارند در اردوی یک هفته‌ای دوحه تیم فوتبال بایرن مونیخ قبل از شروع مسابقات دور برگشت بوندس‌لیگا به دستاوردهای مهمی رسید.

هفته‌نامه کیکر در آخرین شماره خود این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرارداده است. گزارشگر این نشریه تخصصی نوشت: بایرنی‌ها در اردوی آماده‌سازی دوحه قطر به چندین دستاورد مهم رسیدند. آنها آگاهانه از انجام بازی دوستانه چشم‌پوشی کردند. در عوض ۱۰ جلسه تمرینی کاملا مفید و اثرگذار را در هوای مطلوب ۲۲ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد برگزار کردند. چیزی که در دور برگشت با توجه به شمار زیاد مسابقات قادر نخواهند بود به راحتی این تعداد جلسه تمرینی بدون فشار داشته باشند.

نشریه آلمانی ادامه داد: با حضور داگلاس کاستا، داوید آلابا و آرین روبن، در حقیقت ۳ بازیکن مهم و تاثیرگذار تیم که مصدوم بودند، در این اردو به تیم اضافه شدند. به همین دلیل پپ گواردیولا موفق شد شمار آلترناتیوهایش را در مناطق مختلف افزایش دهد. آخرین دستاورد مونیخی‌ها هم عادی شدن بحث خداحافظی پپ در پایان فصل جاری بود که ابتدا برای بازیکنان، باورش سخت بود اما وقتی مربی اسپانیایی با آنها صحبت کرد، این موضوع را پذیرفتند.

دور برگشت مسابقات بوندس‌لیگا از روز جمعه با مصاف بایرن و هامبورگ شروع خواهد شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد