وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: برای تمدید با گوتزه عجله نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن هنوز فشار و محدویت زمانی برای تمدید قرارداد گوتزه احساس نمی‌کند.   

 
ماتیاس سامر امروز و در حاشیه بازی دوستانه بایرن مونیخ مقابل تیم دسته دومی کارلسروهه با تاکید بر اینکه باشگاهش برای تمدید قرارداد با ماریو گوتزه عجله‌ای احساس نمی‌کند گفت:" سر فرصت در کمال آرامش به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد."
ماریو گوتزه که تابستان 2014 با قراردادی سه ساله از بروسیا دورتموند به بایرن پیوست، بعد از طی فراز و نشیب در این تیم اخیرا تاکید کرد مایل است آینده‌اش را با نقشه‌ها و تفکرات آنچلوتی که از تابستان آتی سکان هدایت باواریایی‌ها را در دست خواهد گرفت هم امتحان کند. این خواسته به نوعی ابراز تمایل غیرمستقیم این بازیکن به دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه است. سامر در واکنش به این اظهارات گفت:" کماکان سران باشگاه هستند که استراتژی را تعیین می‌کنند. ما با ماریو ابدا مشکلی نداریم. همه ما می‌دانیم شرایط چگونه است؛ می‌دانیم که مهلت قراردادش تا چه زمانی است و می‌دانیم که وقت تصمیم‌گیری کی فرا می‌رسد اما تعیین‌کننده ما هستیم. به وقتش در آرامش کامل تکلیف این مسئله را روشن خواهیم کرد."
سامر با اشاره به اینکه انتظار دارد گوتزه، ریبری، بن‌عطیه و خوان برنات اوایل فوریه به تمرینات بایرن بازگردند، افزود:" بازگشت این مصدومان موجب تقویت بار فنی کادر تیم ما خواهد شد. حفظ آمادگی آنها، بازگشتشان به جمع سایرین و کمک به بهبود روح تیمی تا حدود زیادی ممکن و قابل تصور است اما باید در سریع‌ترین زمان ممکن هم به لحاظ روحی و هم جسمی بتوانند در ترکیب حضور پیدا کرده و در رقابت‌های پیش رو رویشان حساب باز کرد."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 01:15

اتفاقا باید عجله داشته باشید
برا شواین و کروس هم همینو گفتید ولی فصل بعدی رفتن
امیدوارم گوتزه بمونه

رضا المانی یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 09:00

متاسفانه گوتزه بعد از زدن گل جام جهانی انگار از فوتبال سیر شده چون بزرگترین کا رو که یه بازیکن میتونست انجام داده و یکم تنبلی میکنه ولی نباید همچین جواهر المانی رو از دست بدیم

محمد یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 12:10

آره دقیقا با جواد موافقم.
آره عجله نداشته باشید
کاش اولی هوینس بود در اینصورت نه کروس رفته بود و نه شوانی.
اگه گوتزه هم بره میشه سومین بازیکن ملی پوشی و آلمانی که تیمو ترک می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد