وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فینک: آنچلوتی ‌خوش‌ شانس‌ است‌ که‌ تیم ‌پپ‌ را تحویل ‌می‌گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تورستن فینک، هافبک سابق بایرن، معتقد است کارلو آنچلوتی می تواند باواریایی ها را به تیم بهتری نسبت به زمان پپ گواردیولا تبدیل کند.   

 
فینک بر این باور است که کارلو آنچلوتی عصر تازه‌ای از موفقیت را در بایرن مونیخ رقم خواهد زد. این مربی 48 ساله که در حال حاضر آستریا وین را رهبری می‌کند به "آبند سایتونگ" گفت:" مردی به بایرن خواهد آمد که جام‌های قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. این مربی ایتالیایی اگر از بیرون به او نگاه شود بیشتر نقش یک پدر را برای بازیکنان دارد. من قبلا افتخار آشنایی با او را داشته‌ام و می‌دانم چه انسان مهربانی است."
آنچلوتی که آخرین ایستگاه مربیگری‌اش در رئال مادرید بود، از تابستان آتی وارث دستاورد پپ گواردیولا در مونیخ خواهد شد. فینک با اشاره به اینکه جانشین گواردیولا شدن مزیت بزرگی برای کارلتو خواهد بود، افزود:" گواردیولا تیمش را به لحاظ تاکتیکی همیشه عالی تنظیم می‌کند. به نظر من آنچلوتی از اینکه بعد از این مربی اسپانیایی بایرن را تحویل می‌گیرد سود خواهد برد و نقاط قوت خودش را به دست‌پخت پپ اضافه خواهد کرد. البته او باید تلاش کند فلسفه‌اش را در دگماتیسم مالکیت توپ ادغام کند! با توجه به اینکه ایتالیایی‌ها همیشه تیم‌هایشان را از نظر دفاعی به خوبی مجهز می‌کنند، بایرن می‌تواند به ایجاد یک خط دفاع پایدار و مستحکم امیدوار باشد؛ بنابراین زین پس رمز موفقیت بایرن را مالکیت توپ زیاد با خط دفاعی قوی و پولادین تشکیل خواهند داد."
گفتنی است فینک بین سال‌ها 1997 تا 2006 در بایرن مونیخ عضویت داشت.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 13:30

یادم نمیره هیچوقت باخت برابر منچستر در دقایق پایانی رو..لوتار ماتئوس با تورستن فینک تعویض شد در دقایق پایانی و اون باخت فاجعه انگیز رقم خورد. شرینگهام و سولسشایر ل ع ن ت ی گل زدن و قهرمانی از چنگ تیم پرید..متنفر بودم از منچستر با اون بازیکنهاش..امثال دوایت یورک و اندی کول و بلوم کوئیست و روی کین و اشمایکل و گیگز و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد