وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی و قرار سکوت رسانه‌ای تا تابستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی که از تابستان سکان هدایت بایرن را در دست خواهد گرفت، تا آن زمان تصمیم به مصاحبه با رسانه‌ها ندارد.   

 
یک ماه پیش بعد از مدت‌ها کش و قوس بر سر تمدید قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ بالاخره اعلام شد که این مربی اسپانیایی با تمام شدن فصل جاری آلمان را ترک خواهد کرد و جای خود را به کارلو آنچلوتی خواهد داد.
از آن روز سوالات متعددی درمورد نقشه‌ها و استراتژی این مربی ایتالیایی در باواریا مطرح شده از جمله: او کدام بازیکنان بایرن را بطور خاص تحسین می‌کند؟ مایل است کدامیک از شاگردانش را در صورت امکان به مونیخ ببرد؟ و سوالات دیگری از این قبیل. اما به نظر می‌رسد این مربی 56 ساله تا قبل از شروع به کارش در ژوئن تمایلی به صحبت با رسانه‌ها ندارد. شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" حتی از اول جولای به عنوان روز حضور آنچلوتی در نشست خبری عمومی با موضوع آغاز به فعالیتیش در بایرن نام برد. گفته می‌شود این تصمیم بر اساس قرار و توافقی است که بین باشگاه بایرن با این مربی صورت گرفته است.
گفتنی است آخرین ایستگاه مربیگری آنچلوتی رئال مادرید بود که یک روز بعد از پایان فصل 15-2014 از این باشگاه اخراج شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Führer یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 13:33

چه چهره ای داره..شبیه اسطوره ها و مجسمه های باستانی رومیه..مثل پمپیوس..درسته آلمانی نیست ولی مربی بزرگیه و سخت میبازه و از پپ خیلی بهتره...اون فاجعه باخت خونگی رو این مربی به پپ تحمیل کرد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد