وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی ‌مارتینز: همه حواسمان به تقابل با یووه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اسپانیایی بایرن ادعا کرد تیمش بیشتر از دور برگشت بوندسلیگا به دیدار مقابل یووه فکر می‌کند.   

 
خاوی مارتینز درمورد رویارویی با یوونتوس در مرحله یک‌هشتم پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هشدار داد.
این مدافع محبوب بایرن در مصاحبه با "تاگس سایتونگ" اظهار داشت:" قطعا باید برای این حریف ایتالیایی احترام قائل شویم. آنها اگرچه امسال شروع چندان خوب و قابل قبولی در سری آ نداشتند، اما در حال حاضر روی غلتک هستند و با ارائه بازی‌های فوق‌العاده در مسیری رو به جلو گام برمی‌دارند. هم در سری آ، هم در چمپیونزلیگ بردهای سریالی قابل تحسینی به دست آورده‌اند؛ به غیر از آن فراموش نکنیم که آنها یک پای فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ بودند. مجموع اینها از یووه یک حریف آزاردهنده می‌سازد."
مارتینز با رد مقایسه فصل جاری با سال 2013 که بایرن در آستانه جدایی یوپ هاینکس از کادر فنی‌اش قهرمانی سه‌گانه را از آن خود کرد، نیز گفت:" سال 2013 با امسال خیلی خیلی فرق داشت. درست است که ما در هر سه لیگ امسال جزو مدعیان هستیم اما  در حال حاضر برای ما چمپیونزلیگ و پشت سر گذاشتن یووه از هر چیزی مهم‌تر است."

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
یک بایرنی شنبه 26 دی 1394 ساعت 17:22

یک انتقاد
الان این همه بایرنی هس تو این وبلاگ...یه راهی پیدا کنین که صدامون به گوش مسئولان شبکه ورزش برسه...که بازی های بایرن رو بیشتر پخش کنن...اخه یعنی چی؟!تموم بازی های بارسا و رئال هس ولی بازی های بایرن کمتر....لطططططفا رسیدگییی کنین....مرررررسی

abbas154 شنبه 26 دی 1394 ساعت 19:03

با انتقاد دوست خوبم " یک بایرنی " کاملا موافقم ، حتی اگه لازم هست لطفا کمپین یا هر چیزی که حرف ما رو به مسولین برسونه راه بندازیم . بایرن با هر شکل و شمایلی باشه همیشه جزو 4 تیم برتر اروپا بوده پس حقشه بازیهای بیشتری ازش پخش بشه ...ممنون .

Wüs╬enfuchs شنبه 26 دی 1394 ساعت 22:16

صحبت کمپین اینا شد یادم اومد جای یه تیم فوتبال هواداران بایرن مثل تیم هواداران منیو , رئال, بارسا و بقیه واقعا" خالیه... دوستان همت کنند یه تیم جمع کنیم جمعه ها دیداری تازه کنیم!

FATI.FBM.SS پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 07:33 http://Gravater.com

یوونتوس لـٍـــــــــهههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد