وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: در مورد آینده گوتزه مذاکره خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به مصاجبه اخیر ماریو گوتزه واکنش نشان داد.   

 
گوتزه از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ نتوانسته درخشش گذشته خود در دورتموند را تکرار کند و فصل گذشته از سوی گواردیولا در بازی های بسیاری نیمکت نشین شد. او که از ماه اکتبر به دلیل مصدومیت به دور از میادین است، با پیشنهادی از جانب باشگاه لیورپول روبرو شده اما همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

سامر در واکنش به این اخبار گفت:" صحبت در مورد انتقال گوتزه در نقل و انتقالات زمستانی دیوانگی است در حالیکه گوتزه همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است. من در صحبت های ماریو نکته ای منفی ندیدم. ما باید در طی هفته های آتی بنشینیم و در مورد آینده باهم مذاکراتی داشته باشیم. او قصد دارد در مورد برخی مسائل با ما صحبت کند و ما همه چیز را در نیم فصل دوم روشن خواهیم کرد. خیلی چیزها بین ما حل و فصل خواهد شد."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
muller پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 00:15

فکر کنم با اومدن آنچلوتی گوتزه به خوبی قبلش میشه چون بیشتر بهش بازی میرسه.امیدوارم بمونه تا بایرن ثبات آلمانیش رو از دست نده.

دروازه بان برتر تاریخ(نویر) پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 00:28

بایرن نباید بیزاره گوتزه بره گوتزه جواهر آلمانی بایرن هست در ضمن ار رفتن سانه به بارسلونا خیلی داغون شدم اگه میومد بایرن برا خودشم بهتر بود حیف و صد حیف

Babak پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 01:12

جواهر المانه این بشر کجا بره

محمدرضا از 96عاشق المان پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 14:44

من میترسم انجلوتی بیاد و این الونسو پیر خرفت اسپانیایی را تو ترکیب بذار خداکنه مصدم بشه ی فصل کامل از دس بده بعدشم هررررری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد