وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا:‌ تا آخرین لحظه حضورم در مونیخ برای کسب جام می‌جنگم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی بایرن اطمینان خاطر داد نهایت تلاش خود را برای کسب بیشترین افتخارات در آخرین دوره حضورش نزد مونیخی‌ها خواهد کرد.  

پپ گواردیولا به نظر می‌رسد عزم خود را جزم کرده که در آخرین ماه‌های حضورش در بایرن، مونیخی‌ها را صاحب قهرمانی اروپا کند.

وی که در روزهای  پایانی سال 2015 اعلام کرد به همکاری ‌3 ساله‌اش با باواریایی‌ها خاتمه خواهد داد، سخت در حال تلاش و تکاپو برای دست‌یابی به بهترین سطح آمادگی برای تیمش است.

پپ در این مورد شب گذشته در جمع خبرنگاران در محل اردوی تیمش در دوحه قطر سخن گفت.

مربی 44 ساله اسپانیایی اظهار داشت:من تا آخرین ثانیه حضورم در اینجا خواهم جنگید تا به بهترین افتخار ممکن برسم. عناوین جزو آمار و ارقام هستند و فوتبال ورزشی لبریز از احساسات است. وقتی مردم شادمان و راضی روانه منزل شوند، آنوقت است که بزرگترین هدیه ام را به عنوان مربی‌گرفته ام.

گواردیولا ادامه داد:ما هنوز آماده‌ نشده‌ایم که فاتح لیگ قهرمانان شویم.باید در تمام زمینه‌های حتی جزیی، گامی به جلو برداریم. باید وقتی گلی دریافت می‌کنیم، تمرکز و کنترل خود را از دست ندهیم.

وی در مورد تمرین شاگردانش در اردوی دوحه نیز عنوان کرد: بازیکنان تمرینات خوبی انجام دادند.بایرن از نظر بازیکن دچار مشکل نخواهد شد. بخش اعظم بایرن، بازیکنانش است که به هیچ تیمی نخواهند رفت و همین‌جا خواهند ماند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد