وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرزوی بایرنی‌ها: کسب ۳ گانه توسط گواردیولا مثل هاینکس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اعضای تیم فوتبال بایرن مونیخ آرزو می‌کنند اتفاقی که ۳ سال قبل برای یوپ هاینکس رخ داد، برای گواردیولا هم بیفتد و مربی کاتالانی‌ها با کسب ۳ جام باواریایی‌ها را ترک کند. 

 

هفته‌نامه کیکر در تازه‌ترین شماره خود گزارشی از آخرین وضعیت بایرن و مربی اسپانیایی‌اش یعنی پپ گواردیولا منتشر کرده است.

این نشریه نوشت بازیکنان بایرن بعد از پشت سرگذاشتن تعطیلات زمستانی،‌ اکنون در روزهای که خود را در اردوی دوحه قطر آماده می‌کنند، روی 2 موضوع تمرکز دارند. این که حداکثر بهره‌برداری را به منظور کسب آمادگی تا شروع دور برگشت بوندس‌لیگا به دست آورند. و همینطور روی 3 جام در دور برگشت تمرکز کنند.

گزارشگر کیکر در ادامه عنوان کرده آرزوی مونیخی‌ها در شرایطی که تنها از حضور مربی کاتالانی‌ در بایرن تنها 6 ماه باقی مانده این است که حتما به 3 جام برسند.

نویسنده این نشریه ماه‌های باقیمانده از قرارداد و  دوران حضور پپ در بایرن را با سال 2013 که یوپ هاینکس، هدایت تیم را در اختیار داشت و بازنشسته شد، مقایسه کرده و نوشته همانگونه که مربی باتجربه آلمانی بسیار با انگیزه و مصمم برای کسب 3 جام تلاش کرد و به هدفش رسید، حالا مونیخی‌ها  امیدوارند مربی 44 ساله اسپانیایی نیز بتواند راهی که همتای آلمانی‌اش رفت، نیز پیموده و به هر 3 جام برسد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 16:04

هر چند میدونیم عرضه این کارا رو نداره ولی باز اگه قهرمان باشگاههای اروپا رو بگیریم خیلی عالی میشه

rezaoli دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 21:48

سه گانه فقط با ترکیب هاینکس نه پپ

روبن سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 22:43

پپ مربیه خوبیه اما دعا می کنم به بارسا نخوریم وگرنه این بازم ترتیب تیمو میده شرف که نداره تو هر تیمی باشه جلو بارسابه تیمش خیانت می کنه اگه انگلیس بره نمیزارن ازاین کارا بکنه از خودش زرنگترن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد