وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم های لیگ برتری رقیب جدی رئال مادرید برای جذب لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بنا به گزارش Independent، باشگاه های منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی آماده اند تا با پیشنهاد 70 میلیون پوندی برای جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ رقابت کنند. 

 

در حالیکه مهاجم 27 ساله لهستانی امسال اوج دوران حرفه ای خود را سپری می کند، گفته می شود که وی به دنبال چالش جدیدی است و اکنون همه باشگاه های بزرگ لیگ برتری گوش به زنگ هستند.

زمانی که مشخص شد لواندوفسکی قصد ترک بروسیا دورتموند را دارد، همه باشگاه های لیگ برتری برای به خدمت گرفتن او تلاش کردند، اما او تصمیم به انتخاب بایرن مونیخ گرفت. اگر لواندوفسکی حالا قصد جدایی از بایرن را داشته باشد، تیم های لیگ برتری رقابت سختی با رئال مادرید بر سر جذب او خواهند داشت.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا المانی یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:42

ههه هههههه عمراااااااااا لوا باید از خداش باشه تو بایرن بمونه چون تیمی بهتر از بایرن تو تاریخ وجود نداره بهترین تیم تاریخ بایرن شهر مونیخ البته واسه کسایی که فکر میکنن لوا میره بگم که اگه بره اولین نفری که ضرر میکنه خودشه نه بایرن

محمد مشهد یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 21:42

لوا هیچ کجا نمیره اونم با حضور کارلتو مگه خره بیاد بایرن ول کنه بره پیش عرب ها

muller یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 22:58

لوا باید از خداش باشه که تو بایرن بمونه.هر کی که میاد تو بایرن خیلی پشرفت میکنه.نمونش روبن و ریبری خودمونه که اول تو رئال بودن که اصلا خوب نبودن بعد که اومدن به بایرن تبدیل شدن به یه فوق ستاره و همچنین داگلاس و کومان هم نمونه های دیگری هستن.اگه تو بایرن بمونه پیشرفت خیلی بزرگی میکنه ولی اگه بره خیلی افت میکنه مطمئن باشید.پس به نفع خودشه که بمونه.

mahbid دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 00:15

اگه بره مشکلی برای بایرن پیش نمیاد تیم دوم بایرن(دورتمند) اوبامیانگ جایگزینش میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد