وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افشاگری تازه رئیس فدراسیون فوتبال آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس موقت فدراسیون فوتبال آلمان مجددا درمورد رسوایی مسئولان وقت کشورش در دریافت میزبانی جام جهانی 2006 موضع گرفت.   

 
راینر کخ که در پی کناره‌گیری ولفگانگ نیرزباخ از ریاست فدراسیون فوتبال آلمان بطور موقت عهده‌دار این سمت شده است، دیروز در حاشیه مراسمی در مونیخ بطور غافلگیرکننده‌ای موضوع را به ماجرای تخلف فدراسیون وقت آلمان در دریافت میربانی جام جهانی 2006 کشاند و گفت:" اعطای میزبانی در زمانی اتفاق افتاد که بخش اعظمی از فیفا بی‌تردید دچار فساد بود و طبعا مدت‌ها بود که دریافت چنین میزبانی‌ای از مسیرهای درست و قانونی ناممکن به نظر می رسید."
کماکان یک کمیته تحقیق در آلمان در حال بررسی ابعاد پرداخت رشوه 6.7 میلیون یورویی به فیفا است که گفته می‌شود از رئیس وقت کمپانی آدیداس قرض گرفته شده بوده است اما کماکان هدف از این بده بستان بطور قطع به یقین ثابت نشده و روشن نیست. کخ افزود:" کارهای بسیار بسیار زیادی انجام شده تا جام جهانی به آلمان آورده شود.
اما اینکه این پروسه کاملا خارج از چارچوب قانونی بوده یا خیر باید بررسی شود. چنانچه ماجرا روشن شد آنگاه ما به عنوان فدراسیون فوتبال آلمان و به نمایندگی از جامعه آلمان باید پاسخگو باشیم و موضع صریحی اتخاذ نماییم. در غیر این صورت بازسازی اعتبار و اعتماد از دست رفته‌مان به عنوان بالاترین مرجع فوتبال کشور ممکن نخواهد بود. امیدوارم تا پایان فوریه گزارش دادستانی آماده شود."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا المانی شنبه 19 دی 1394 ساعت 11:11

المان و فساد ؟؟ هرگز تا ابد مانشاقت

آلمان پادشاه فوتبال شنبه 19 دی 1394 ساعت 14:53

خفه شو کخ

b شنبه 19 دی 1394 ساعت 22:52

حالا خوبه مثل بعضی ها با هزار باند بازی و تقلب نخواستیم خودمون قهرمان بشیم .حالا در گرفتن میزبانی تخلف کردیم که کردیم....نوش جونمون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد