وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: نمی‌دانستم آنچلوتی به بایرن می‌آید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی بایرن که یک فصل دیگر هم در این تیم توپ خواهد زد، در مصاحبه‌ای از اهدافش و تحولات کادر فنی بایرن گفت.   

 
بایرن مونیخ در حال حاضر برای برپایی یک اردوی تدارکاتی با استفاده از تعطیلات بین دو نیم‌فصل لیگ در پایتخت قطر بسر می‌برد. در سومین روز حضور این تیم در دوحه ژابی آلونسو که قراردادش با باواریایی‌ها را پیش از شروع سال نو به مدت یک سال دیگر تمدید کرد، در یک نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تمدید قرارداد تا سال 2017:
-من از بودنم در مونیخ احساس بسیار خوبی دارم و دست کم یک سال دیگر اینجا خواهم ماند. اگر احساس کنم زمان خداحافظی‌ام فرا رسیده، این کار را در بهترین زمان ممکن خواهم کرد، اما هنوز این زمان فرا نرسیده، پس برنامه‌ای برای چنین تصمیمی ندارم.

آینده‌ات:
-یعنی روزی مربی شوم؟ نمی‌دانم. هنوز نمی‌دانم. اما خب این هم یک گزینه است و باید ببینیم چه خواهد شد.

جدایی گواردیولا در پایان فصل:
-این تصمیم شخصی پپ بود. او مربی بسیار خوبی است. خب زندگی همین است؛ فوتبال همین است. هر تیمی او را جذب کند، باید خیلی خوشبخت باشد. لیگ برتر یک لیگ فوق‌العاده است که می‌تواند برای پپ چالشی عالی باشد؛ اصلا برای هر کسی.

مربیگری آنچلوتی در بایرن از تابستان آتی:
-کارلو همواره در ایستگاه‌های مسیر حرفه‌ای‌اش موفق بوده، چه در میلان، چه چلسی، چه رئال. جذب او انتخابی باشکوه از سوی بایرن بود. او مدیر فوق‌العاده‌ای هم هست. کار در بایرن برای او چالش بزرگی خواهد بود. من طی روزهای گذشته با هم‌تیمی‌هایم راجع به او صحبت کرده‌ام و برایشان از صفات او تعریف کرده‌ام.

ارتباطی که در مادرید با کارلتو داشتی:
-بین من و کارلو روابط بسیار خوبی حکمفرما بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. اصلا خبر نداشتم که با بایرن قرارداد امضا خواهد کرد. من هم آدمی نیستم که پیش از آنکه یک مربی درمورد قراردادهایش حرفی بزند تجسس کنم که کجا خواهد رفت.

فصل جاری چمپیونزلیگ:
-اگر همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم، برای بردن جام شانس بالایی خواهیم داشت. چمپیونزلیگ چالش بزرگی است و باید گام به گام جلو بروی. اول باید مقابل یوونتوس به میدان برویم و تمرکزمان را روی آن بازی بگذاریم. قهرمانی مجدد در چمپیونزلیگ بزرگترین هدف من است. هر چه باشد کارم با تیم ملی اسپانیا به پایان رسیده است.

بازی کردن یوشوا کیمیچ در پست هافبک دفاعی:
-او کارش را خوب انجام می‌دهد، اما خیلی جوان است. پتانسیل بالایی دارد و هنوز در حال آموختن، بازی‌خوانی و یاد گرفتن اتخاذ تصمیم صحیح در میدان است. یوشوا بچه خوبی است! تشنه یادگیری است و خریدش اتفاق قابل تقدیری برای بایرن بود. او در آینده به یکی از مهم‌ترین مهره‌های باشگاه تبدیل خواهد شد. ما هم‌بازی هستیم نه رقیب، و متقابلا به هم کمک می‌کنیم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
milad شنبه 19 دی 1394 ساعت 14:26

بهترین بازیکن بایرن مونیخ آلونسو است

m.saeid یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 20:20

خدا وکیلی بازیکن خوبیه .ما بدبختانه نیمه پر رو نگاه نمیکنیم ...
هنوز تو کف اون گل استثناییش به دارمشتاتم
که اگه اون گل رو نمیزد معلوم نبود الان میرفتیم بالا یا نه !!!!!!
خدا رو چه دیدی ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد