وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ منفی آنچلوتی به پیشنهاد منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیلی میل فاش ساخته است که مدیران منچستریونایتد ماه نوامبر با کارلو آنچلوتی تماس گرفته بودند تا وی را جانشین لوئیس فان خال کنند.   

 
منچستریونایتد در یکی دو ماه اخیر با کسب نتایج ضعیف، از قافله مدعیان قهرمانی در لیگ برتر عقب افتاده و به خصوص پس از عدم پیروزی در 7 بازی متوالی، فان خال تا آستانه اخراج شدن نیز پیش رفت.

حال دیلی میل فاش ساخته است که بحث برکناری فان خال به دو ماه پیش بر می گردد. اد وودوارد، نایب رئیس یونایتد در ماه نوامبر با آنچلوتی، سرمربی سابق میلان، رئال و چلسی تماس گرفته و با وی بر سر هدایت یونایتد مذاکره کرده ولی کارلتو به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است؛ چون با بایرنی ها به توافق رسیده بود.

حال این سوال پیش می آید که وودوارد چگونه با توجه به مصاحبه های چند وقت اخیرش که همواره جایگاه فان خال را مستحکم عنوان می کرد، به دنبال جذب آنچلوتی بوده است. وودوارد پس از ناامید شدن از آنچلوتی سپس به سراغ مورینیو رفت اما فعلا فان خال با کسب دو نتیجه خوب برابر چلسی و سوانسی در حاشیه امنیت موقت قرار دارد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
googooli پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:03

من خیلی به انجلوتی امیدوارم. بایرن الان تو فاز حمله خوبه و با اومدن انجلوتی تو دفاع هم قدرتمند میشه و تیم کاملترز قبل میشه

mokri پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 14:49

نظم و دیسیپلین کارلتو و رابطه ی عالی که با بازیکن ها برقرار میکنه باعث میشه فوتبال منظم و تاکتیکی بایرن هزاران برابر قوی تر و بهتر بشه...

Führer پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 16:08

خدایی درسته ایتالیایی و آلمانی نیست ولی به چهرش دقت کنید معلومه که دیسیپلین داره و بباز نیست..حالا به چهره پگ دقت کنید معلومه که ببازه و سر بزنگاه تیم به فنا میره!

Führer پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 16:10

منظورم پپ بود که پگ تایپ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد