وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاستا: می خواهیم قهرمانی CL را به پپ تقدیم کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک برزیلی بایرن که دلیل پیوستنش به این تیم را حضور گواردیولا عنوان کرده بود، با رفتن این مربی هم در مونیخ خواهد ماند.   

 
داگلاس کاستا که فصل قبل در شاختار دونتسک اوکراین توپ می‌زد، بعد از دریافت پیشنهاد بایرن مونیخ بخاطر پپ گواردیولا راهی آلمان شد.
حال با توجه به اینکه عدم تمدید قرارداد این مربی اسپانیایی با باواریایی‌ها و جایگزینی او با کارلو آنچلوتی رسما اعلام شده، خبرنگار "بیلد اشپورت" به سراغ کاستا رفت تا به مناسبت انتخاب او به عنوان برترین بازیکن دور رفت فصل جاری بوندسلیگا دیدگاه او را درمورد این تغییر در کادر فنی تیمش جویا شود. این هافبک 25 ساله برزیلی پاسخ داد:" من بخاطر پپ به بایرن آمدم اما حالا با این باشگاه آشنا شده‌ام؛ با گرمی و حرفه‌ای بودنش؛ با کارکنان و هوادارانش. و از اینکه اینجا هستم بی‌نهایت خوشحالم. از همینرو حتی ثانیه‌ای به ترک بایرن فکر نمی‌کنم. پس شانسی ندارید! من اینجا هنوز اهداف زیادی در سر می‌پرورانم."
او با تمجید از گواردیولا افزود:" این مربی یک نابغه است. او می‌تواند ظرف یک ساعت آموزش‌هایی به من بدهد که دیگران ظرف یک سال هم نمی‌توانند. او واقعا امکانات تازه‌ای را در فوتبال به من الهام کرد. به همین دلیل هدف این شش ماه آخرمان این است که بتوانیم قهرمانی در چمپیونزلیگ را به پپ هدیه کنیم. حالا من مصدومیتم را هم پشت سر گذاشته‌ام و مثل روز اول کاملا آماده هستم. اواخر دور رفت بدنم به استراحت نیاز داشت اما آسیب جدی ندیده بودم. پزشکان تیم گفتند اگر الان استراحت کنی بهتر از اواخر فصل است."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا المانی چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 23:53

ایول داگلاس مطمنم بعد ریبری و روبن تو ویرانگر بایرن میشی

جلال پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 02:28

مگه اینکه بازیکنا دس به دست هم بدن و یه یاعلی بگن و تیمو قهرمان کنن،چون پپ یه هیچکاره ست و مخصوصا جلوی اسپانیاییها از پیش بازنده ست به خاطر علقه ای که به سرزمین گاوبازها داره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد