وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: پپ مرد روزهای سخت است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانتارا سال 2013 بارسلونا را به مقصد بایرن ترک کرد و با وجود چند مصدومیت شدید، توانسته مهره موثری برای مونیخی ها باشد.   

 

بایرن زمانی به جذب تیاگو علاقمند شد که پپ گواردیولا سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. مونیخی ها با توجه به بندی در قرارداد این بازیکن، تنها با پرداخت 25 ملیون یورو او را از بارسلونا به خدمت گرفتند.

تیاگو در حاشیه یک مراسم و در پاسخ به سوالی در مورد جدایی گواردیولا از بایرن در انتهای فصل گفت:" گواردیولا مرد روزهای بزرگ و سخت است. یک مربی را باید در این روزها شناخت. او به من شانس پیوستن به تیم بزرگ بایرن را داد و در این دو سال و نیم، جام های زیادی با بایرن برده ام. با گواردیولا در مسیر درستی قرار داریم و از دست دادن او یک اتفاق بد است. هیچ کدام از بازیکنان بایرن از این مساله خوشحال نیستند."

تیاگو در مورد توپ طلای امسال نیز چنین گفت:" من معتقدم مسی، سوارز و نیمار (مثلث MSN بارسا) هر کدام شایسته توپ طلا هستند و چه خوب می شد سوارز هم در میان نامزدهای نهایی قرار داشت. تماشای بازی این سه مهاجم لذتبخش است. این سه بازیکن مثلث فوق العاده ای در بارسلونا تشکیل داده اند."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
آلمان 90 + 14 یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:05

روزهای سخت رو هم دیدیم ... از رئال و بارسا چند تا چند تا خوردیم ... البته شوخی کرده لبخندو ببتنید

Führer یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:23

به نظرم روزهای سخت چادر سرش میکنه این مربی! ..دو فصل روز سختش رو دیدیم حذفی اروپا! چی میگه این برزیلی شوت!

رضا المانی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:52

ای خدا کی میشه از دست این اسبانیایی ها خلاص بشیم و یعنی مربی و بازیکن المانی ایراد داره یکی مثل مولر و کان و لام و نویر یکی مثل الونسوی خرفت و تیاگو که خودش طرفدار بارساس البته من با اسبانیایی بودنشون مشکلی ندارم ولی وقتی از بارسای بی همه چی هفتایی و مسی کوتوله و هورمونی تعریف میکنن خونم به جوش میاد مثلا همین مارتینز دمش گرم گفت : برای یه بازیکن جایی بهتر از بایرن مونیخ وجود نداره مگه این اسبانیایی نیس البته اینم بگم بازی تیاگو حرف نداره و جزو سه هافبک اول جهانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد