وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خدیرا: بایرن خوب می‌داند مقابل ما کار سختی در پیش رو دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره آلمانی یوونتوس درباره دیدار مقابل بایرن مونیخ اظهار داشت که هواداران منتظر دو شب فوتبالی زیبا باشند. 

 

سامی خدیرا بازیکن آلمانی تیم یوونتوس در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود با رسانه‌های آلمانی اظهار داشت که بایرن‌مونیخ یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های جهان است اما آنها برای پیروزی می‌آیند.

خدیرا در مصاحبه‌اش گفت: این بازی‌ها حذفی هستند و فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه نصیبمان شد. این رقابتی است که ما برای برد به میدان می رویم، پس اهمیتی ندارد که با چه تیمی روبرو می‌شویم. باید بتوانیم همه را شکست دهیم.

وی افزود: بایرن یکی از قویترین تیم‌های جهان است ، اما ما هم قدرتمند هستیم، اگر چه برای راه افتادن کمی به زمان نیاز داشتیم. معتقدم بایرن می‌داند که ما برایشان مشکل‌ساز خواهیم شد. هوداران منتظر دو شب زیبای فوتبالی را باشند.

هافبک آلمانی بیانکونری در پایان گفت: بعد از سال‌ها در مادرید، حالا خوشحالم که فرهنگی جدید را تجربه می‌کنم و افق دیدم را گسترده‌تر می‌کنم.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
miasanmia یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:04

اه....
فکر می کردم خدیرا مصدومه خخخخ
نگو رفته یووه ....

(بعدش هم رز مفت نزن )
خخخخ

Führer یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 21:27

اصلآ در حد و اندازه تیم ملی آلمان نیست این بازیکن..دویدنش رو دقت کنید انگار بارداره!!!

رضا المانی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 22:06

لطفا درباره بازیکنای المانی چرت نگین اون باس به عقبی که رو گل چهارم برزیل به تونی کروس داد هیچ وقت یادم نمیره درحالی که اگه خودش میزد ۹۹ درصد گل بود ولی بخاطر المان و چون میخواست ۱۰۰ درصدش کنه باس داد همیشه بازیکنای تیم ضعیف تر این حرفا رو میزنن تا تیمشون روحیه بگیره و این حرفا باعث میشه بایرن دست کم نمیگیره حریفو و به نفع ماس در ضمن یادتون نره مربی ما یه اشغال عوضیه اسبانیاییه بس هربلایی ممکن سر ما بیاره بازی ارسنال رو یادتون بیارین

Nima یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 22:31

هنوز یادم نمیره وقتی ذغال چهار تا به بایرن زد این چه خوشحالی میکرد

بهمن دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 00:47

جناب مدیر میشه مرحمت کنید و بگید چرا نظر منو پاک کردید؟؟؟
هیچ گونه حرف زشتی نزدم
فقط از دوستان خاستم نژاد پرستانه نظر ندم

دکتریوزف منگله(از مکتب پیشوای) دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 00:51

اگه یادتون نیست ایشون در زدن یکی از گل ها و کسب مقام سومی در جام جهانی 2010 مقابل اروگوئه دست داشتن .المان اینقدر بازیکن داره که نبود امثال کیسلینگ و گومز و خدیرا و...... یا اماده ترین بازیکن المان قبل از جام (رویس)تاثیری روی عملکرد دیگر سربازان با غیرت المان نداره.تیمی که توش بندر و دراکسلر و تراستیگن و کیسیلینگ و ..... بهشون بازی نمیرسه سوای اون همه بازیکن در ترکیب اصلی و نیمکت به اضافه ی جوونایی نظیر کورت وسانه و..... باید پی به قدرت و تاریخچش برد اونم به عنوان ناکام ترین تیم جهان در فینال ها و کسب اکثریت مقام ها فقط توسط المان غربی.باعث افتخار که عاشق همچین تیم ملی هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد