وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ده اتفاق فوتبالی که ممکن است در سال 2016 روی دهد

سال 2016 میلادی می تواند برای دنیای فوتبال به سال فوق العاده ای بدل گردد، اگر کریس رونالدو رئال مادرید را ترک نماید، اولی هوینس بار دیگر به بایرن مونیخ بازگردد و بازیکنی بیش از یکصد میلیون یورو هزینه در بازار نقل وانتقالات به فروش رسانده شود. 

 


یک- بایرن مونیخ و پیروزی با تعداد گل های دو رقمی

رئال مادرید به تازگی با پیروزی 10:2 مقابل رایو والکانو پیروزی با تعداد گل های دو رقمی در یک دیدار را تجربه کرده است، چنین اتفاقی با توجه به اقتدار بایرن مونیخ می تواند در سال 2016 در بوندسلیگا نیز روی دهد، اگر همه بازیکنان این تیم از شرایط خوبی برخوردار باشند. روبرت لواندوفسکی نیز می تواند در چنین صورتی امیدوار به از پیش رو برداشتن پیر امریک آوبامیانگ در جدول برترین گل زنان بوندسلیگا باشد.آخرین بار بیش از سی سال پیش در تاریخ یازدهم اکتبر سال 1984 مونشن گلادباخ در بازی مقابل آینتراخت براوانشوایگ در دیداری از رقابت های بوندسلیگا موفق شده تعداد گل های به ثمر رسیده توسط تیم برنده را دو رقمی نماید.

دو- یورگن کلوپ و فتح یورو لیگ

لیورپول در این فصل کار بسیار دشواری را برای قهرمانی در لیگ برتر جزیره دارد، اما این تیم با هدایت یورگن کلوپ در روزهای خوب خود و با کمی شانس می تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد که پیروزی 4:1 مقابل منچسترسیتی در همین هفته های اخیر مثال خوبی در این زمینه است. با چنین شرایطی می توان برای  لیورپول جهت صعود در مرحله حذفی رقابت های یورو لیگ و رسیدن به فینال شانس مساعدی متصور بود. هیجدهم ماه می و در فینال بازل یورگن کلوپ روز بسیار ویژه ای را تجربه خواهد نمود اگر در فینال، لیورپول دورتموند را پیش روی خود داشته باشد.

سه- آلمان فاتح رقابت های المپیک ریو

آخرین بار فوتبال آلمان در سال 1988 حضور در رقابت های المپیک را تجربه کرده است، در آن زمان یورگن کلینزمن و توماس هسلر در سئول توانستند مدال برنز را برای کاروان ورزشی آلمان به ارمغان آورند. پرسش هیجان انگیز در این زمینه حال این است که هورست هروبش سرمربی تیم امید آلمان کدام سه بازیکن بالای 23 را با خود به برزیل خواهد برد، در مطبوعات آلمانی از فیلیپ لام و پر مرته ساکر به عنوان اصلی ترین گزینه ها در این زمینه یاد می شود.

چهار- کریستیانو رونالدو و ترک رئال مادرید

کریس رونالدو در بازی رئال مادرید و پاریس سن ژرمن از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان فصل جاری به احتمال فراوان به لورن بلان سرمربی پاریس سن ژرمن اعلام نکرده که در سال 2016 به این تیم پاریسی خواهد پیوست. با این وجود اگر شرایط رئال مادرید به همین منوال باقی بماند و مشکلات این ستاره پرتغالی با رافائل بنیتز کاهش نیابد، احتمال خروج رونالدو از رئال مادرید را نباید پایین در نظر گرفت. در کنار پاریس سن ژرمن از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی دیگر از تیم های آتی رونالدو یاد می شود و اگر وی به جمع شیاطین سرخ بازگردد، به عبارتی هیجان انگیزترین و بزرگترین Homecoming – Story دنیای فوتبال اتفاق خواهد افتاد.

پنج- نقل و انتقال بازیکنی با هزینه بیش از یکصد میلیون یورو

از انتقال گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال 2013 به عنوان گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال نام برده می شود و از آن زمان به بعد نقل و انتقالات انجام شده در فوتبال اروپا هرگز به چنین رکوردی نرسیده اند. در سال 2016 اما بر اساس گمانه زنی های موجود امکان چنین رکوردشکنی گران قیمتی وجود دارد، چون بارسلونا در تابستان پیش رو خواهان جذب پل پوگبا از یوونتوس خواهد بود و رئال مادرید نیز پیشنهاد وسوسه کننده ای را برای جذب روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ ارائه خواهد داد، ضمن اینکه همچنان احتمال ارسال پیشنهادی گران قیمت از سوی منچسترسیتی برای خرید لیونل مسی قابل تصور است.

شش-  بازگشت اولی هوینس به پست ریاست باشگاه بایرن مونیخ

پایان دوران محکومیت اولی هوینس در اوایل سال 2016 میلادی قطعی به نظر می رسد و او بار دیگر می تواند به جمع تصمیم گیرندگان اصلی باشگاه بایرن مونیخ اضافه شود، در پاییز آینده انتخابات برای تعیین رئیس جدید بایرن مونیخ در مجمع آن باشگاه برگزار خواهد شد و این احتمال که اولی هوینس بار دیگر خود را کاندید چنین پستی نماید، بسیار بالا به نظر می رسد.

هفت- فرانسه، قهرمان یورو 2016

تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو 2016 از کادری جوان، با استعداد و با انگیزه برخوردار است و مصمم است به هر ترتیب ممکن با از پیش رو برداشتن همه حریفان فاتح این رقابت های خانگی شود. شانس شاگردان دیدیه دشام را در این زمینه نباید پایین در نظر گرفت، چون فرانسه دردو تورنمنت بزرگ فوتبال، یورو 1984 و جام جهانی 1998 که تا کنون میزبانی آنها را بر عهده داشته نیز قهرمان شده است. برای کامل نمودن هت تریک قهرمانی فرانسه از ستارگانی نظیر پل پوگبا و آنتونی کریزمان بهره می برد که ضمانتی در این خصوص به حساب می آیند.

هشت- پپ گواردیولا و مربی گری در شهر منچستر

پپ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن مونیخ به احتمال فراوان در شهر منچستر به دوران مربی گری خود ادامه خواهد داد، اما هنوز به طور کامل مشخص نیست که وی در این زمینه منچسترسیتی یا منچستریونایتد را انتخاب می نماید. با توجه به حضور برخی دوستان نزدیک گواردیولا در منچسترسیتی، احتمال حضور این سرمربی اسپانیایی بر روی نیمکت مربی گری این باشگاه بیشتر به نظر می رسد، اما این امکان نیز وجود دارد که سر آلکس فرگوسن با یک تماس تلفنی نظر پپ گواردیولا را در این زمینه عوض کند و وی را به حضور در اولدترافورد متقاعد سازد.

نه- شکست بایرن مونیخ در اولین تجربه کارلو آنچلوتی

به احتمال فراوان آنچلوتی اولین حضور خود بر روی نیمکت مربی گری بایرن مونیخ را در دیدار سوپر کاپ آلمان تجربه خواهد نمود و باز به احتمال فراوان دورتموند رقیب بایرن مونیخ در این تک دیدار خواهد بود. در سال های اخیر مونیخی ها همواره اولین جام فصل را به تیم هایی نظیر دورتموند یا وولفسبورگ واگذار کرده اند و با ادمه چنین روندی هیچ بعید نیست که آنچلوتی نیز حضور خود در بایرن مونیخ را با شکست آغاز نماید.

ده- کناره گیری یوگی لوو از مانشافت

کناره گیری یوگی لوو از سمت مربی گری تیم ملی آلمان تا حدودی نا محتمل به نظر می رسد چون این سرمربی فاتح جام جهانی،قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال 2018 تمدید کرده است. اما با سناریوهای موجود امکان چنین اتفاقی را نباید پایین در نظر گرفت، برای نمونه اگر آلمان ها نتوانند به نتیجه دلخواه در یورو 2016 دست یابند فشار مطبوعات و افکار عمومی می تواند به کناره گیری یوگی لوو منجر گردد، البته در صورت قهرمانی آلمان در فرانسه نیز امکان کناره گیری این سرمربی بزرگ با کسب دو عنوان متوالی مهم برای مانشافت وجود دارد.

علاوه بر این ده اتفاق، بی تردید رویدادهایی نظیر دفاع بارسلونا از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا، فتح رقابت های لیگ برتر جزیره توسط آرسنال بعد از یازده سال و فتح رقابت های سری آ توسط تیمی دیگر به جزء یوونتوس پس از چندین فصل نیز قابل تصور است، با این وجود از نظر شما مهمترین اتفاقات ممکن فوتبالی در سال 2016 چه مواردی خواهند بود؟

به قلم Florian Bogner از وب سایت Eurosport

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
pepexit یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 09:18

مهمترین اتفاق سال 2016، نجات بایرن از سیکل معیوبی به نام گواردیولا خواهد بود

rezaoli یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:01

حتی اگه آلمان قهرمان یورو 2016 نشد نباید مربی رو عوض کنه
یوگی لوو ببهترین مربی ست

رضا المانی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:45

بدون شک استاد لوو بهترین مربیه دنیاس دوستایی که دیس لایک میکنن میشه خودتون معرفی کنید و نظرتون رو به ما هم بگید که بهترین مربی کیه؟

پارسا مونیخ. یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 12:59

نه و ده اشتباهه

m.saeid یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 14:06

هفت درسته. شک نکنید

آلمان 90 + 14 یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 18:41

هفت ... بیاد 7up .... آلمان قهرمان یورو 2016 شک نکن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد