وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پوگبا: سرنوشت رئال را برای مونیخی‌ها تکرار می‌کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره فرانسوی یوونتوس برای بایرن مونیخ خط و نشان کشیده و اظهار داشت مانند سال گذشته که رئال را شکست دادند، بایرن را هم شکست می‌دهند.  

پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس درباره اینکه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته‌اند و همه فکر می‌کنند که آنها حرفی برای گفتن ندارند و شکست می‌خورند به نفع آنها است.

پوگبا در مصاحبه‌اش گفت: بسیار خوب است که همه فکر می‌کنند ما برابر بایرن‌مونیخ شکست می‌‌خوریم زیرا سال گذشته هم همه فکر می‌کردند برابر رئال حرفی برای گفتن نداریم اما توانستیم آن را شکست دهیم و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

مهاجم فرانسوی درباره قرار گرفتن برابر هم‌بازی سابقش ویدال گفت: بله بازی مقابل او سخت است.

پوگبا درباره شماره 10 که بر تن کرده است گفت: این باعث افتخار من است که این شماره را می‌پوشم. من بهترین بازیکن نیستم که این شماره را بر تن کنم اما من این شماره را دوست دارم زیرا بر تن بهترین بازیکنانی بوده است که توانستند توپ طلا را از آن خود کنند. این پیراهن در تاریخ یوونتوس بسیار مورد احترام بوده است و من تمام سعی خود را می‌کنم تا احترام این پیراهن را حفظ کنم.

ستاره یووه درباره قهرمانی در این فصل از سری‌آ گفت: من نمی‌گویم که در این فصل تیم ما بهتر یا بدتر شده است ولی این را می‌دانم که سطح تیم‌ها در این فصل بالا رفته است اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.

پوگبا از سبک بازی اینیستا در پایان تمجید کرد و گفت: من همیشه بازی او را مشاهده می‌کنم و فوتبال بازی کردن یاد می‌گیرم.

منبع

نظرات 27 + ارسال نظر
آرتین شنبه 12 دی 1394 ساعت 15:37

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه تو بوزینه ریال و بایرن رو یکی میکنی. خدا شفات بده ناموسا چه میزینی انقدر توهم میزنی

mokri شنبه 12 دی 1394 ساعت 15:41

زررررررررررررررررررررررررررررررشک...

FC BAYERN شنبه 12 دی 1394 ساعت 15:49

چقد خواب میبینی پسرم

من فقط بایرنیم شنبه 12 دی 1394 ساعت 16:59

شماره این پوگبارو کسی داره میخام زنگش بزنم بعد بازی

فوق ستارگان باواریا شنبه 12 دی 1394 ساعت 17:10

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

حجت شنبه 12 دی 1394 ساعت 17:30

اگه بایرن از ترکیب مناسبی استفاده کنه تو بازی رفت نتیجه لازم رو کسب میکنه باید این نکته رو دقت کنیم که نقطه قوت بایرن همون نقطه ضعف یونتوس هست و بایرن میتونه از کناره ها بهش ضربه بزنه

pepexit شنبه 12 دی 1394 ساعت 18:08

با گواردیولا هیچ چیز بعید نیست
تنها نکته امیدوارکننده اینه که تیم مقابل اسپانیایی نیست

مهدی شنبه 12 دی 1394 ساعت 18:19

من یک ساله نمی تونم نطر بدم اخه این چه وضعیه مسخرشو در اوردین دیگه حرکی روی حرفتون حرف بزنه ادم بدس خخخخ

m.saeid شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:05

همه چی تو فوتبال احتمال داره . ربطی هم به مربی نداره . بدترین چیز غروره . من واقعا ناراحت شدم وقتی دیدم نظرای داخل سایت بدون منطق هستش به جز 2-3 تا . به قول سعدی بزرگوار نباید شکم را طبله کرد و عقل را مست








داعش و چه دیدی ؟
شاید به نیت ترور حاج بلال و بن عطیه ( که خدا نکنه ) یه انتحاری و 16 تا از بازیکنا به فنا

البته داعش به چیز ننش خندیده بخواد دوباره چپ بجنبه . ما ایرانی هستیم ایرانی یعنی غیرت

شواینی شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:10

من واقعا نمیدونم چی بگم میترسم بایرن پپ ببازه

ططط شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:35

آناناس

سینا شنبه 12 دی 1394 ساعت 19:59 http://بایرن

پوکبا فقد یک جوک گفته وبس

افن برگ شنبه 12 دی 1394 ساعت 20:23

به نظرتون پوگبا چی مصرف کرده؟

sina muller شنبه 12 دی 1394 ساعت 21:07

قرص اکس جناب افن برگ



اینجاس که شاعر میگه ...
زرشک

فرانک شنبه 12 دی 1394 ساعت 21:32


مردم از خنده

اکبرماتئوس شنبه 12 دی 1394 ساعت 22:22

دوستان... به دل نگیرید.
طرف بچه بوده،یه وری زده!

Aylar شنبه 12 دی 1394 ساعت 22:28

یعنی فقط توپ جمع کن یووه مصاحبه نکرده !
از الگری گرفته تا انواع و اقسام بازیکناشون درباره ی بایرن مصاحبه کردن .
به نظر من که هر دو تا بازی رو میبریم ، چون پپ سال آخرشه و خودشم میدونه که نباید ترکیبای عجیب و غریب بچینه و بردن بازی واسه ی خودش حیثیتیه .

جواد شنبه 12 دی 1394 ساعت 22:47

همشون اولاش همینو میگن پارسال هم همه برا بایرن کری میخوندن مثل شاختار و پورتو ولی هر دوشون 7 تا خوردن
یوونتوس هم به جمع هفتایی ها اضافه شد

علی یایرنFC شنبه 12 دی 1394 ساعت 22:49 http://Gravatar.com

ما الان به فکر شش گانه این اینا رو باش فکر حذف مان یورو تو کشورتون میگیرم اروپاروهم میگیریم ۲۰۱۶سال المان هاست لیگ اروپا هم لورکوزن ودورتمند

Führer شنبه 12 دی 1394 ساعت 22:50

چقدر کریهه این موجود آفریقایی

حسین شنبه 12 دی 1394 ساعت 23:28

شیطونه میگه ...... نگاه پوزش کنین :|

پوریا یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 00:06

اخرین بار که به ما خوردید بد سرنوشتی براتون رقم زدیم. در برابر بایذن سکوت کن

German یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 00:35

شما همین حرف هارو سه سال پیشم میزدید

سه سال پیش رو که یادتون نرفته ، عین تانک از روتون رد شدیم و ارتش سرخ باواریا ، اون بانو پیرتون رو لگد مال کرد


قیافه این بچه فنچ بعد از باخت یووه جلوی بایرن دیدنیه

جلال یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 02:24

یه چیز رو خوب میدونم و اونم اینکه ،اونایی که بیشتر رجز میخونن بیشتر میترسن و با رجزخوانی ،سعی در پنهان کردن ترسشون دارن...پوگبا..

بایرن همیشه قهرمان یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 10:21

بایرن به راحتی یووه رو میبره

پارسا مونیخ. یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 12:57

پیش رئال کارلوس ته وز داشتین پیرلو داشتین کومان و ویدال داشتین ولی الان چی
بچه فنچ

علی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 19:31

ما بایرنی ها امسال همه ی جام ها رو می بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد